Gå til innhold

Noen som så på "fødeavdelingen"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JAAA.... ikke sant. Utrolig hva man fortrenger, og dytter litt tilside. Men jeg trøster meg med at de sier at baby nr2. kommer mye lettere, og at tiden før du må presse er helt lik. Dessuten kan nok du og jeg trøste oss med at det i hvert fall ikke blir babyer på 4 eller mer kilo;-)

(forresten, er det ikke litt sært å ha med sønnen på fødestuen? Syntes litt synd i han!).

Ja, jeg lurte fælt på om han var med frivillig eller om moren ville ha han med, men fikk aldri noe svar på det. Og han mannen hadde jeg slått ned for lenge siden hadde det vært min mann...hehe.. Hadde han plaga meg og gjort narr av meg under rier hadde jeg hatt kort lunte!

Har jo lest de som får store babyer ved tvillinger, men håper virkelig ikke det er to stk på 4 kg hver..hehe.. Første jenta mi var 3 kg og andre 4 kg, så dette blir spennende.

ja så det jeg og:) ja fyy han der gubben hadde jeg bedt om å ryke og reise laaangt!! noe så irriterende! og han sønnen så ikke ut som om han hadde det så veldig gøy:-p litt sært ja...

syntes og veldig synd på hun andre der babyen hadde hull ved siden av navelen som gjorde at han hadde tarmer på utsiden og måtte i kuvøse.. det kom noen tårer da når moren fikk se han for første gang og ikke fikk holde han eller ta på han.. det må være en grusom opplevelse!

synest og at faren var ganske fraværende, men kan jo tenkes at han var litt skrekkslagen av hele greia...

men gleder meg til neste program, ganske spennende:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...