Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Jeg var innom der i dag og bestilte bord. Det går ikke an å reservere bord på uteserveringen, så hvis det blir fint vær ber jeg om at SÅ MANGE SOM MULIG kommer 5 min før for å holde av plasser!!! Jeg får ikke til å sitte å holde av et langbord til 20 stk ute alene.... og jeg vet av erfaring at de fleste heller kommer 5 minutter etter 12 enn 5 minutter før. Som tidligere annonsert vil jeg være lett gjenkjennelig med turkise Ray-Bans. Har også en rosa anorakk som er lett å kjenne igjen Gleder meg masse til lørdag!
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 6. mai 2010 #2 Skrevet 6. mai 2010 Jeg kommer helt sikkert før ettersom jeg kommer helt fra Drammen. (bare noen uker til nå så flytter vi! hurra!) Da blir det nemlig valget mellom å komme et kvarter for sent eller tjue minutter for tidlig og da velger jeg alltid for tidlig... hehe. Så da sees vi. Gleder meg!!
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Skal sikkert klare å komme meg dit tidligere jeg også
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2010 HUSK: Det er Holmenkollstafett på ørdsg og begresent fremkommelighet med trikk. Ta t-banen!
Gjest Skrevet 8. mai 2010 #6 Skrevet 8. mai 2010 Hei folkens. Jeg må dessverre melde avbud i siste liten pga sykt barn. Er det ikke typisk? Håper det blir flere treff, vil gjerne møte dere, septembermager! Kos dere i solen!
MorJOhanne Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 sååå lei meg men formen min er ikke så bra så ser meg nødt til å bli hjemme idag! Kos dere masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå