Gå til innhold

var det fest blødning? :O

Mamma til en<3

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg pleier og ha mens vær 3 uke plutselig her om dagen så jeg at jeg hadde gått over en uke over tiden.. Igår når jeg kom ut av dusjen kom det plutselig litt friskt blod og jeg trudde jo det var tanta som hadde kommet, men neida jeg blødde bare en liten flekk etter det (som deretter var brunt) etter det har jeg ikke blødd mer... Helt ærlig trudde jeg ikke at jeg hadde ligge med no gutt den siste mnd, men har vært på fylla hvor jeg vet jeg har vært borti 2 gutter men trudde ikke vi hadde gjort no mer en klining... Men husker nesten ingenting og var alene litt med begge guttene etter hva jeg har blitt fortalt, såe.. Kan det høres ut som en festblødning?

På forhånd tusen takk for svar..

Fortsetter under...

Hei du! Du skriver at du ikke vet om det har skjedd mer mellom deg og de to guttene du har rotet litt med, og utifra dette er det litt vanskelig å si om det kan ha vært en festeblødning du har hatt uten å vite om du har hatt sex. Men for å være på den sikre siden burde du ta en test eller to for å undersøke. Dersom tanta ikke kommer på besøk kan det godt hende at det har skjedd litt mer mellom deg og en eller begge disse guttene enn det du har blitt fortalt.

Lykke til :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...