Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Hei, da jeg var på do tidligere hadde jeg plutselig en del blod-blandet utflod. Kan dette være slimproppen? Jeg har ikke hatt noe blødninger tidligere i svangerskapet.. Men er bare 30 uker og noen dager på vei, så det er jo i utgangspunktet alt for tidlig. Ble litt bekymret nå..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 tror ikke jeg ville bekymret meg. Uansett, da min slimpropp gikk så var det ingen tvil om hva det var. Det var mengder med snørr rett og slett. Så ut som snørr og hadde klissete konsistens som snørr.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Det høres ufarlig ut (kan skje om du hat hatt sex feks), men ring føden og drøft det med dem!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Det er sikkert slimproppen!! Heldigvis gikk min på sykehuset under igangsetting hvis ikke hadde jeg måttet ringe legevakta tror jeg!! Den var en eneste gedigen klase med blod. Konsistens som snørr, men den var en eneste stor klump med gammelt og ferskt blod!! Måtte dra ned i do 4 ganger mens jeg tørket meg for ikke at doen skulle tette seg!! æsj!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Det kan være slimproppen, men det kan også være modningsblødning. Jeg merket ikke at slimproppen gikk og da jeg fikk slim m/blod i så var det modningsblødninger. 5 timer senere kom babyen. Så jeg ville følgt litt med og ringt føden om det begynner å gjøre vondt
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Slim proppen kan gå mange uker før fødsel, så trenger nok ikke bekymre deg for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå