Monajenten Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Har fått med meg at du er god på baking, så da lurer jeg på om du har peiling på sjokolade også:-p Kan jeg ha sitronsaft i smeltet sjokolade eller vil den ikke stivne da?
Villa Perlesukker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Du det skal gå knakende bra snuppa Jeg har hatt appelsinjuice i sjokoladeganachen og det ble en schlaaaager haha.... Men ikke klage til meg om det går galt... haha men du... hvorfor sitronsat...? Er det saften av en sitron eller?
Villa Perlesukker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Hva er det du skal lage...trodde du skulle lage kake her...haha snakk om å lese...
Monajenten Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2010 Jeg skal lage sjokolade og sjokolademannen sa at jeg FOR ALL DEL IKKE måtte ta sitronsaft i. Så nå har jeg brukt gelepulver og det smaker ikke noe godt for det er kornete og ALT for søtt. Derfor tenkte jeg at det ville være bedre med sitronsaft.
Villa Perlesukker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Snuppa er det konfekt du skal lage? Da ville jeg ikke hatt noe i sjokoladen så laget et deilig fyll med smakene du selv ønsker
Monajenten Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2010 Men åssen i huleste klarer jeg det da? Kanskje jeg skal lage geleen:-D Men jeg har sånne dekorark for sjokolade med farge på sant, og på bildene ser det skikkelig klart og "mettet" ut slik at fargen er helt tydelig. Det gjør det på arket også, men på sjokoladen forsvant det helt:-( Alt gikk liksom galt nå:-(
Villa Perlesukker Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Sender deg msn adressen min snakkes vi der:)
Gjest Skrevet 5. mai 2010 #12 Skrevet 5. mai 2010 Uten å egentlig ønske å blande meg inn i tråden må jeg si at jeg LIKER sjokoladen du lager, Mona:-D!
Monajenten Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #14 Skrevet 5. mai 2010 Har ikke facebook:-( Kan sende deg en pm. Kapabel: <3<3<3
Villa Perlesukker Skrevet 5. mai 2010 #16 Skrevet 5. mai 2010 sendt...tilbake og kapabel nysgjerrigper...du har også svar
Monajenten Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #19 Skrevet 5. mai 2010 Tusen takk, da blir det for varmt istedenfor!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå