Hannemor82 Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Hadde sex en dag før eggløsning, hadde ingen symptomer før 7 dpo da kjente jeg stikking på høyre side samt endel mensmurringer. og etter det kom det symptomer i søkk og kav, her er dem listet opp for dem som skulle være interessert. - 8 dpo oppblåst i magen (kommer av østrogenpovirkning) hjerteflimmer (hjerte slår egstraslag) hatt det i alle svangerskapene vondt i brystene.. svir i brystvorta og dem er ømme. - 9dpo slimhinnene er mørke lilla/blå. dette ser jeg bl.a rundt vagina og mot urinrøret, samt om man drar ner leppa mot haka er slimhinna helt mørk dette pga økt blodgjennomstrømning. svimmelhet som kommer kastenes på meg. kaffelukt som egentlig er deilig opplevdes kvalmt -10 dpo hard og høytsittende livmortapp, synlige blodårer på brystene, fryser endel..man kjenner at "kulda" sitter inn i kroppen og ikke på huden.. en lik følelse ved en startende feber kule, bare ikke like drastisk og positiv test:) håper dere finner noe av det samme. Termin 18 januar !!! Måtte allt gå bra <333
marihøne85 Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Gratulerer så mye, Hannemor82! Lykke til videre!
blå og rosa+lillebror Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Gratulerer så mye og masse lykke til :)
Sizzy Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Gratulerer så mye!! Men har du testet før i denne perioden? Men at det var først i dag det ble positivt? Jeg testet negativt i dag, 1 DPO. Men det er kanskje for tidlig?
Sizzy Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 "Jeg testet negativt i dag, 1 DPO." Mente at jeg hadde IKM i går:)
Hannemor82 Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2010 Nei det er første gang jeg testa idag. noen får ikke positive tester før lengere inn i perioden. prøv å bruke mårraurinen, det gjorde jeg, jeg drakk ikke på kvelden før jeg la meg heller for å få urinen mest mulig konsentrert. Lykke til. Takk alle sammen og masse lykke til til dere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå