Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Han hadde jeg seriøst perlmet rett ut og skilt meg så fort fødselen var over. Fy f... for en type. Prøver å låse inne kona på do med rier for morroskyld. For en tåpe!!!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Jeg er helt kvalm!! For en umoden fyr. Stakkars hun, sikkert helt kua... Og hvem vil ha med sin 18 år gamle sønn på fødselen?? Legge ut lydene på nettet du liksom.. Herreguuuud!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 ja fy flate!! kjenner jeg blir irritert bare av å se på! det værste er, at hun ser ut til å like det!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2010 Hadde min mann blåst opp en hanske og kilt meg med den under ei rie hadde jeg klappet til han! Og som de ler av henne! Ja, han sønnen burde jo ikke være der!!! Hvem vil bli sett av sin voksne sønn i en sånn situasjon?!? Kanskje de er redd han skal gjøre en jente gravid? De er nok garantert at han bruker prevensjon etter dette. Eller kanskje ikke med det forbildet?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Jeg fikk ikke med meg begynnelsen, men hva er greia med hun som skal ha KS? Er det noe galt med heene eller babyen? Han andre der er jo et kapitell for seg selv.. Herregud for en mann, hvis vi kan kalle han det...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Det er greit å ha humor, men dette var dårlig humor. En fødsel skal liksom være noe stort, og man skal vise omsorg for kvinnen, og jeg hadde ikke følt omsorg om min mann hadde vært slik mot meg under fødsel. Han var rett og slett ekkel
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Jeg får helt vondt av henne jeg. Virker som ingen bryr seg, bortsett fra hun selv. Just interested in clubbing..
Villa Perlesukker Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Dette er jo helt vilt. Stkkars sønn som tydeligvis MÅ være med på dette.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 Var vel babyen det var noe galt med, han hadde et hull ved siden av navlen hvor litt av tarmene og kanskje noen innvoller hang ut.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 han ler av henne når hun lager lyder under riene. stakkars dame.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #11 Skrevet 5. mai 2010 jeg hadde blitt såra og lei meg viss min mann hadde oppført seg sånn som han dusten...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #12 Skrevet 5. mai 2010 men til hans forsvar: mulig han føler seg veldig ukomfortabel. Det er kanskje ikke alle menn som er så tøff. Men umoden, det var han. Sønnen på 18 var mer omsorgsfull, ikke rart hun har han med.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #13 Skrevet 5. mai 2010 haha stakkar han sønnen vet ikke helt hva han skal gjøre! uff...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #15 Skrevet 5. mai 2010 Herregud skal virkelig sønnen være der hele tiden?! Trodde i det minste han kom til å gå ut når hun begynte å presse men.. Og han mannen da, står der i dress og alt..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #16 Skrevet 5. mai 2010 han der mannen så ikke like høy i hatten ut nå. Skjønte at nå ble det alvor
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #17 Skrevet 5. mai 2010 "the head is coming" og begge bøyer seg for å se hahaah
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #18 Skrevet 5. mai 2010 han oppførte seg nå litt bedre når det begynnte å bli seriøst....
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #19 Skrevet 5. mai 2010 Hun asiatiske som er med i neste episode er ganske festlig...
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #20 Skrevet 5. mai 2010 Huff, han skjerpet seg heldigvis litt på slutten. Hun dama ble litt tafatt, da. Hvorfor reagerte hun ikke da jordmoren begynte å bli stresset for babyen? Den hadde jo nesten ikke puls. Har født to og du gir deg da ikke på den måten?
Gjest Tale30 Skrevet 5. mai 2010 #21 Skrevet 5. mai 2010 Er det bare jeg som forsto siituasjonen slik at de har et forhold fylt av humor? Hun tullet jo tilbake mellom riene, og i intervjuene fra tiden etter fødselen syns jeg det så ut som om at de hadde et veldig gode forhold! Men nå har jeg tatt keisersnitt da, så jeg klarer vel ikke helt å sette meg inn i situasjonen, hehe.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #22 Skrevet 5. mai 2010 Hun med rødt hår og:) Gøy serie. Men har utrolig vondt av hun mammaen som er så redd. Hadde nok vært det jeg og. Ingen god start for babyen, nei...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #23 Skrevet 5. mai 2010 Man har ikke humor når man har rier:) Helt sant!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #24 Skrevet 5. mai 2010 det virket mer som hun brukte humoren imellom riene til å unnskylde seg på, og ikke tulle tilbake, selv om det virket sånn. og ja, man blir ganske irritert av alt som forstyrrer under en ri. Man har nok med å konse om riene, og når det da kommer forstyrrende elementer inn som at noen prater til deg eller tar på deg, så blir det bare utrolig irriterende. Vet ikke helt hvorfor. Men det er akkurat som det blir ekstra vondt når noen snakker eller tar på deg. Har du opplevd å ha migrene? Det er som om noen skulle sitte å prate til deg eller ta på deg når det dundrer og sprenger i hodet,samtidig som du er kvalm,. det er egentlig ganske ubehagelig.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #25 Skrevet 5. mai 2010 det er ikke alltid kroppen lystrer på slutten. jeg hadde det slik med min 2. Ble nesten helt borte på slutten og klarte ikke presse eller noe. Selv om du har født to barn, har du ikke vært i alle slags situasjoner en fødende kan komme opp i. Hjelper ikke om man vil presse når kroppen er livløs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå