Gå til innhold

Blødning ved abort

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Håper dere kan hjelpe meg med et lite spørsmål. Jeg har antageligvis en påbegynnende SA i uke 8, men det kommer bare litt brunt utflod foreløpig.

Dersom kroppen klarer å "ordne opp" i dette selv, hvor mye blod kan jeg forvente? Er så redd jeg begynner å silblø mens jeger på jobb. Holder det med vanlige bind? Og hvor lang tid tror dere det kan ta før dette kommer.

Hater å gå og vente på nå så trist skal skje. Føler også med dere andre som ha opplevd en SA. Selv om vi ikke var kommet så langt i graviditeten, så er dette fryktelig trist,

Fortsetter under...

Hei!

Jeg mistet i SA i går, var 10+1. Blødde bittelitt før og i helgen (bare spor), litt mer på mandag, men i går våknet jeg til ganske mye blod (samtidig som den lille antakelig kom ut). I går og i dag har jeg blødd ut noen bind, men bare litt mer enn vanlig mens. Uansett håper jeg du ikke er på jobb når det skjer, for det er ikke nødvendigvis bare blod som kommer ut, og det er ganske tøft rent psykisk :( Enn så lenge krysser jeg fingrene for deg og håper det bare er en bagatell!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...