Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Del Skrevet 5. mai 2010 Hei. Jeg kommer dessverre inn her i dag, men merker det gjorde litt godt å lese at jeg ikke er alene om det jeg opplever. Jeg var på tidlig UL i dag etter at jeg har hatt brunlig utflod i to dager. Skulle vært 7+0. Han kunne se en liten flekk som var et foster, men denne tilsvarte uke 4-5. Så han sa at enten var det noe galt, eller så var jeg kommet kortere enn jeg trodde. Jeg mener eggløsningen var ca 31 mars og jeg testet positivt første gang 15.april. Hvis jeg er 5 uker på vei, så må jeg jo ha testet positivt en uke etter befruktning. Jeg er veldig lei meg i kveld, men jeg merker jeg klamrer meg til halmstrå nå. Skulle ønske at dersom det er SA, så kunne det komme blod og smerter så jeg ble ferdig med det, men nå går jeg i usikkerhet og tenker at kanskje det fortsatt er håp. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141816845-p%C3%A5begynnende-sa/
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #2 Del Skrevet 6. mai 2010 Hei! Jeg hadde det på akkurat samme måte som du skriver nå..: UL etter brun utflod, trodde jeg var 7 uker (men usikker pga lang syklus) og UL viste rundt 4-5 uker. Målte hcg m 2 dagers mellomrom og skulle komme tilbake 1,5 uke senere.. Jett om det var lange uker.. Hcg hadde steget, men syns det var håpløst å tolke hcg tabeller.. Og leste at selv om det hadde vært en MA så kunne kroppen lures til å fortsette å produsere hcg hvis det var "intakte" rester/placenta etc (husker ikke nøyaktig..) Uansett, ny UL viste et bankende hjerte i uke 7, det var en lettelse Og det sies jo at når man ser et bankende hjerte så er sjansen for at det går bra 95%.. Men jeg tilhørte tydeligvis de 5% alikevel.. mistet i MA i uke 11/12.. Lykke til, håper det går bra!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141816845-p%C3%A5begynnende-sa/#findComment-141819175
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå