Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Hun har alltid vært kritiserende og jeg føler jeg må gå på nåler for å ikke gjøre noe feil rundt henne. Jeg er en oppegående, hyggelig person men likevel kan hun aldri si noe positivt til meg! Jeg har 2 barn, føler hun vurderer meg som mor hele tiden når hun er her. Barna er også alltid litt hypre når hun er her. Eldste er ofte litt umulig rett etter barnehagen, trøtt og sliten, og da spør hun om hun alltid er sånn.. spør "hva er det for noe, hva er galt" hundre ganger osv..Prøver liksom å lete etter problemer hele tiden, Tar alt barn sier bokstavelig, kan jo tenke deg hvordan det går når en snakker med en 4-åring.. Skal nevnes at hun har psykiske problemer og er litt paranoid av seg. HVER gang hun er her (ca annenhver uke), spør hun om 4-åringen vil være med på overnatting, selv om det er midt i uka. Hvis hun er der på overnatting utsetter hun alltid å levere henne en dag lenger enn avtalt. Av og til lurer jeg på om hun ikke tror vi kan passe barna selv.. Hun var her i dag, spurte om 4-åringen ville være med til henne selv om jeg sa at vi hadde planer i morgen flere ganger. Spør aldri meg om det passer, bare henvender seg direkte til barnet. Det rare er at hun ALDRI spør om å passe yngstemann som er 2. Er nesten alltid eldste som får oppmerksomheten. Er jeg helt rar eller?!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Lurer alltid på hva hun egentlig tenker, kanskje jeg selv er blitt paranoid også..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Jeg forstår godt at du reagerer, men ja - jeg synes du er litt rar som opprettholder en så nær relasjon med henne! Om dette hadde vært min mor, hadde jeg for det første satt meg ned og snakket med henne. Om ikke det hadde hjulpet, hadde jeg kuttet ned på kontakten.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Hun er jo tross alt min egen mor da.. og hun har veldig få rundt seg. Hun er snill også på sin måte, vanskelig å forklare. HI
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Det er vanskelig å snakke med henne, hun går rett i forsvarsposisjon og blir fort sint. Prøver å være rolig og tålmodig rundt henne. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå