Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Han mannen der var jo veldig støttende må jeg si..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Han med den hanske-ballongen? Hadde kastet han på hode og ræva rett ut tror jeg, ikke rette tiden å begynne å tulle seg..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Hvorfor ser dere på det? Hva er så interessant med andres fødsler???
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Vel, jeg skal føde for første gang om noen uker, og det er interessant å se. Hvordan de takler de, hvilke forskjellige problemer som oppstår, hvordan jordmoren er, osv. Lærer jo litt.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 jeg er bare utrolig facinert av fødsler. Jeg burde nok vært jordmor:-)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Jeg syns det er flott med slike programmer, hvor det er virkelig mennesker, med virkelige fødsler. Fantastisk fasinerende, og jeg er like rørt hver gang jeg ser et nytt liv komme til verden. Jeg fødte for 9 mnd siden, og gleder meg til neste gang! Det var det største jeg har vært med på i hele mitt liv. Nå ligger min lille prins og sover, og han er ALT for meg! Jeg er så stolt og takknemlig for at JEG fikk sette han til verden...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 gale gale mennesker.Jeg er bare gla jeg er ferdig.Skal ikke ha flere barn heller. Sterilisere meg skal jeg.nemlig. 20:50
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 20:50 aka 20:56 Alle fødsler er forskjellige... Nå vet ikke jeg hvor mange fødsler du har hatt, eller hvor vanskelig de var. Men du syns vel det var verdt det? Jeg syns ikke at jeg er gal om jeg syns en fødsel er det største mirakel som finns. Man setter et helt nytt individ til verden. Et fantastisk nytt lite menneske.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 synes det er en smule rart både at han sønnen på 18 år ønsker å være med og at hun moren ønsker å ha han der. Kan jo hende hun føler at han støtter henne mer enn den litt barnslige bf.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #11 Skrevet 5. mai 2010 Jeg syns det er kjempefacinerende å se på fødsler. Har lyst til å bli jordmor selv. Det er mye annet som er mye mer uinteressant å se på spør du meg
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #12 Skrevet 5. mai 2010 Enig der ja. Sikkert bra prevansjon for hans del da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå