Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Idag var vi på meklingsamtale. Faren nekta å skrive ned hvor mye han skal ha sin sønn... Jeg foreslo annen hver helg og en til to netter i uka.. Men han vil kun ha han når det passer han! Blir så frustrert når det ikke blir noe forutsigbarhet..Jeg jobber hver 3.helg + to nattevakter annenhver uke.. Far går kun på skole. Eneste han signerte på hva annenhver jul.. Han sier han ikke vil ha barnet når det passer for meg, kun når det passer ham... grr frustrerende!!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Men det der går jo ikke an!! Hva sa han/hun dere var på mekling hos? Var dette greit? Nei vet du hva! Håper han betaler en saftig sum i barnebidrag ihvertfall!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Hva sa den personen som skulle megle mellom dere da?? Da er du nødt til og "lær ham opp". Når han da forlanger og få ha ungen så sier du bare NEI at det ikke passer. Han kan ikke gjøre en dritt med det, for du kan ikke bryte en samværsavtale som ikke eksisterer.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Ja, men det er litt vanskelig å lære han opp..redd for hvis jeg nekter han å ha ungen så vil heller ikke han hjelpe meg når jeg skal på jobb.. Meklingsdama har jo ikke så mye hun skulle sagt..Sa at det beste for barnet var å ha en avtale, og at det er rart han ikke vil ha det.. men han er ikke enig i det. Er forferdelig sta!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Det kommer jo til å bli utrolig uforutsigbart for sønnen deres da. Han kan komme til å blir skikkelig forvirret når han aldri vet når og hvor lenge han skal være på hver plass. Dette må du ikke gå med på.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Jeg skjønner godt hvordan du har det! Jeg har også en sånn håpløs eks... Han var rett og slett ikke interessert i å ha barna sine... Sa at han "ville da ikke være barnevakt slik at jeg kunne gå ut å feste".... Dette sa han foran mekleren!! Hun bare ristet på hodet og sa at hva mor gjør når du er samvær har da ikke han noe med! (Ikke "fester" jeg heller så jeg skjønner ikke hvorfor han sa det) Han har ikke sett, ringt eller skrevet til barna sine på 7 mndr nå..... Så, ja, jeg skjønner GODT frustrasjonen din!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Tusen takk for svar, greit å se at det ikke er jeg som er urimelig..sånn som han mener... Han mener jo at det ikke er uforutsigbart så lenge han får vite om han skal til faren dagen før.. Han sa til mekleren at han ikke ville ha fast helg i tilfellet han skulle reise bort (Ferie) eller skulle noe annet.. hørte ikke på mekleren i det hele tatt.. Huff 19.00 håper ikke det blir sånt! Det hørtes ikke kjekt ut.. Skjønner ikke hvordan noen bare kan "kutte ut" ungene sine..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå