Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 "2 mnd siden siste BP! Så stolt av meg selv!" Noen som aner hva BP står for??? Vet hun har slitt med spiseforstyrrelser, så lurte på om det har noe med det å gjøre... men lurer veldig, og synes det er litt flaut å spørre... hehe...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Jeg vet ikke hva dette betyr. Men når hun velger å skrive det på facebook så må du vel kunne spørre henner
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 BP = enten Blood Pressure eller: BP = Biopolar lidelse (http://www.bphope.ca/) Cardiovascular changes are more common in patients with Anorexia nervosa like decreased heart rate and decreased B.P. while these changes are rare with Bulimia Nervosa. Skin changes like lanugo hair, dryness etc. are common associates of patients with Anorexia Nervosa while they are rare in patients with Bulimia Nervosa Hormonal imbalances like low estrogen or testosterone, low LH and FSH, low normal thyroxine etc. are common in patients with Anorexia Nervosa while they are rare in patients with Bulimia nervosa
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 2 mnd siden siste blodtrykk? Neppe.. 2 mnd siden siste bipolare lidelse? Neppe.. det er en kronisk sykdom
Verbena Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Brune Pinne?? Altså hun har slutta å røyke. mitt beste forslag...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Tipper det er binge and purge! Binge_overspise Purge_kaste opp Kan det stemme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå