Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Er det ene kjønnet mer fantastisk enn det andre? Hvilket ville du valgt på nr 3 dersom du kunne valgt?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Ja, de er kjempe fantastiske på hver sin måte - begge to. Venter nå nr 3, der er en gutt. Hadde ikke spilt noen rolle, men når jenta her i huset driver med de største dillene sine hva klær og hår angår, tenker jeg at vi ikke har tid til en prinsesse til
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Nei, jeg tror ikke de er det. Har hatt jenta mi lengst. Hun er så spesiell i mine øyne. Vårt første etterlengtede barn,. Gutten er bare 6 mnd, Elsker ham inderlig, men har til gode å kjenne de enorme følelsene jeg fikk da jenta vår ble født. Håper følelsene for ham, kommer etter hvert. Spiller ingen trille, hvilke kjønn jeg hadde fått igjen.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Vi fikk gutt først, og jente 3 1/2 år etterpå. Gutten hadde kolikk og skrek mye, og jeg var veeeldig sliten. Jenta har vært en solstråle siden hun ble født (9 mnd) og har kost meg mye mer gjennom permisjonstiden med henne. De har et veldig forskjellig temperament og personlighet. Gutten er rolig og snill og svært omtenksom og omsorgsfull, han er virkelig verdens herligste gutt! Jenta er blid hele dagen, men mer bastant og vet hva hun vil. Skal hun ha noe så SKAL hun ha det, hehe. Hun er sola vår. Konklusjon, begge er nydelige, deilige og snille barn og jeg elsker dem som de er uansett kjønn Hadde jeg fått et 3. barn, hadde det egentlig ikke hatt noe å si. Begge kjønn er fantastiske ))
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Fikk gutt først. Så fikk vi tvillinger jente og gutt, jenta er rolig mens gutten er mye våken (6 mnd) og vil med på alt. For meg så virker det som at guttene trenger mer kos enn jentene. Hørt flere si det, men at jentene tar igjen i 7 års alder. Skulle gjerne hatt en til om en stund, men kjønn er helt det samme.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Unger er så forskjellige. Spør meg igjen når de begge har passert 20. Da skal jeg fortelle hva som er best eller dårligst;)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Spiller ingen trille Er like fantastiske begge to
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Jeg ville hatt en jente til - men bare for at det er mindre sjanse for at hun skulle fått samme funksjonshinder som sønnen.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 så godt å høre dette av dere som har erfaring med begge kjønn! har selv to gutter som jeg elsker over alt på jord og er verdens herligste vesen(selvsagt!) men må innrømme at jeg blir veldig provosert av folk som spør om vi skal ha flere og at det da MÅ bli en jente...hvorfor det liksom? det er da vel ett fett det bare babyen er frisk! np når jeg har to gutter selv gjør det ingen verdens ting om den eventuelle tredje også blir det!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 Begge er helt herlige, på hver sin måte. Har ingen preferanser hvis det skulle bli en nr. tre. Win-win situation!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå