Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Hvordan kle seg ut til en temafest der temaet ikke er mer spesifikt enn: Livet er herlig? Jeg er nok verdens minst kreative person når det gjelder utkledning også..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 dytter denne jeg, er desperat etter forslag!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Hmm.. Den var litt vrien. Og jeg er i grunn kreativ. Hva med å være litt vårinspirert. Vårfarger, en glad kjole, blomster i håret og rød lebestift? Skal tenke litt til og komme med tips om jeg kommer på noe.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 "Livet er herlig" er også en filmtittel dersom jeg husker riktig. Kanskje finne ut om det er filmen som er ment som tema? I så fall blir det jo litt lettere.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Nope..mente å skrive "livet er digg"..så det er ikke filmen nei.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Hmmmm, ja 20:44, tror du kan være inne på noe der! Bare tenk litt til...alle tips mottas med takk! Takk
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Ja så bør du drikke champagne så sant du ikke er gravid. (finnes gode uten og Ta gjerne med et lekkert lavt glass, sånn som folk drikker gin og tonic fra. Altså litt 20-talls champisglass. Og et sølvbrett med jordbær å dele ut? Næ, tenke litt til.. Hilsen meg med vårinspirasjonen.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Hippi er det første som slår meg, men det er jo ikke akkurat et spesifikt tema så jeg regner med at det meste går..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå