Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Er ikke disse vognene veldig dyre? Noen av dem er jo minst 3 år gamle. De koster jo 7-8000 nye, når de ikke er på tilbud. Gidder noen å kjøpe brukt bare for å spare en tusenlapp eller to? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/resultat?CATEGORY%2FSUBCATEGORY=3914&keyword=Emmaljunga+duo+edge+vogn+&CATEGORY%2FMAINCATEGORY=68&PRICE_FROM=3.000&PRICE_TO=7.000
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Fjern mellomrommene som av en eller annen grunn dukker opp, så virker den: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/resultat?CATEGORY%2FSUBCATEGORY=3914&keyword=Emmaljunga+duo+edge+vogn+&CATEGORY%2FMAINCATEGORY=68&PRICE_FROM=3.000&PRICE_TO=7.000
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Å spare "bare" en tusenlapp eller to? Jaja, du om det. De fleste som venter barn synes en tusenlapp kan brukes til mye nyttig. Og synes du det er for dyrt,så lar du være å kjøpe varen. Trenger ikke spørre om andres mening når du driter i den.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #6 Skrevet 6. mai 2010 Kanskje jeg spør fordi jeg selv skal selge en vogn og oppdaget at prisnivået var mye høyere enn jeg trodde? Vogna kosta 8000, tenkte kanskje selge den for f.eks. 3000. Ble bare overrasket, og lurte på om folk virkelig er bvillig til å betale 5-7000 for en brukt vogn av denne typen. Jeg ville i alle fall aldri ha gjort det. Ingen garanti el.l.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #7 Skrevet 6. mai 2010 Skal jeg kjøpe brukt vogn så hadde jeg aldri gidda og betalt mer enn halv pris. Skal jeg betale mer enn det så bør ikke vogna være mer enn max 6 mnd gammel. Er vogna eldre en 2 år så er jeg heller ikke villig til og betale så mye som halv pris. Er vogna brukt av flere barn så vil jeg ha ytterlige prisavslagg. Tror nok at de fleste tenker sånn. Men de fleset selgere prøver seg, men de får nok neppe solgt. Dessuten er det jo alltid lov og komme med bud..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå