Amy85 Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Har opplevd noen ganger i graviditeten at pulsen plutselig gallopperer avsted, uten at jeg har anstrengt meg i det hele tatt. Det holder på ca 1 minutt hver gang og gir seg like plutselig som det kom. Hva er dette og er det farlig tro?
Catias Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Høres ut som det er det som kalles hjertebank, og det i seg selv er ikke farlig...men hvorfor det kommer er jeg ikke sikker på, men har det sånn jeg også....
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 jeg har det også sånn og har lest at det er vanlig fra 2 trim.av....vi pumper mere blod nå og diverse..det er sinnsykt ubehagelig men det er visst ikke farlig:)
doble<3<3 Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Har det også sånn, våkner ofte med det om natta.. For meg hjelper det å ta noen rolige dype pust, så pleier det å gå fort over..
M m/baby i magen Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har hatt høy puls gjennom hele svangerskapet. Legen tok noen tester (blodprøver) bare for å utelukke forskjellige ting. men fant ikke noe unormalt. han sa han hadde hatt flere gravide som fikk høy puls i svangerskapet. Blodtrykket mitt er fint, men pulsen er høy....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå