Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #26 Skrevet 6. mai 2010 Får jeg lyst på et skikkelig burgermåltid, så går jeg ivertfall IKKE på mc donalds. Maten der smaker jo dritt.. Da går jeg heller på Bon Appetit eller lager burgeren selv med ovnsbakte poteter med olivenolje, salt,pepper og hvitløk. Det er et skikklig burgermåltid. Mc donalds er white trash.
Gjest Skrevet 6. mai 2010 #27 Skrevet 6. mai 2010 Jeg ser virkelig ikke problemet med å spise fastfood eller junkfood innimellom, men 2 ganger fast i uken ville jeg ikke syntes noe om for mine barn. Hver sin lyst. Det er som andre nevner ikke kun kalorier som avgjør om mat er sunt eller ikke, det er utrolig mye tilsettingsstoffer i slik ferdigmat. Mange stoffer som er uegnet for kroppen. Det er ikke så lenge siden det var en mediaomtale om hvordan en meny fra mcDonald så like fin ut mange år etter at den ble laget, den råtner altså ikke. Da må den være tilsatt veldig mye rart. Et tacomåltid eller en pizza vil jo raskt råtne.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2010 #28 Skrevet 6. mai 2010 Kan veldig godt være at mcDonald mat er white trash (om noen virkelig bruker slike uttrykk),men ungene elsker det, og man må nesten la de få lov til å spise der innimellom. Personlig tror jeg ikke det er mye fett i en burger derfra, siden de ikke smaker no.Tross alt så sitter mye av smaken i fettet. Man trenger ikke å spise pommes frites heller. En cesar salat er ett godt alternativ til oss voksne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå