Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Er det mye innvandrere der, og hvordan er barnehagene?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 På St. Hanshaugen her i byen er det ingen barnehager. Tror heller ikke det er så mange innvandrere, men der er jeg litt usikker.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Bodde der i 5 år før vi flyttet tilbake til hjemplassen vår; beste plassen i Oslo vil jeg påstå. Barnevennlig, samtidig sentralt. Flyttet før vi fikk barn, så vet ikke noe angående barnehager. Men svært lite innvandrere. Høyt prisnivå på boligene der, og det er jo en liten indikator på at det er få innvandrere...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Hvilken St. Hanshaugen? Den i Trondheim, Vadsø, Tromsø, Skjervøy, Vadsø, Ski, Ringerike, Lier, Bergen, Hemne, Åfjord, Rana, Sortland, Oslo, Kvænangen, Skjervøy Lyngen, Storfjord, Karlsøy, Målselv, Steinkjer, Alta, Bø, Namsos, Kragerø, Kristiansund, Hitra, Ørland, Bjugn, Namsos, Grong, Fosnes, Vikna, Nærøy, Bindal, Beiarn, Fauske, Lødingen, Vestvågøy, Vågan, Bø, Berg, Hasvik eller den i Berlevåg?
Gjest ->>- Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Finfint strøk. En anelse mer shabby helt ned mot Alexander Kiellands plass, veldig fancy i gatene som tilstøter parken. Ikke et spesielt innvandrertungt område. Hammersborg og Akersbakken barnehager har jeg hørt bra ting om, og den nye som ligger rett ved stadion. Studentbarnehagene har også godt rykte, om det skulle være et alternativ.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Har også bodd på St.Hanshaugen og trivdes kjempe godt. Rolig, stille, greie butikker, trivelige folk og fine grøntområder. Nært sentrum og flere gode kaffe-barer (særlig den på Alexander Kiellandsplass). Noe innvandrere er det, men ikke så mange. Barnehager vet jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Hehe. Sorry. Glemte å skrive at det var St.Hanshaugen i Oslo!!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 St.Hanshaugen (i Oslo ja) er beste stedet i byen! Fint, hyggelig, men samtidig relativt usnobbete. Herlig park med masse lekemuligheter for barn både sommer og vinter. Det eneste som trekker ned er overprisede boliger (resultatet av et attraktivt område) og vanskelig å få barnehageplass i bydelen. Vi ble plassert i annen bydel og står etter ett år fortsatt på venteliste til barnehageplass på St.Hanshaugen. Og ifølge barnehagekontoret vil alle ettåringer gå foran oss i køen til høsten, så vi er ikke særlig optimistiske...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå