Gå til innhold

Stakkar jenta mi har blitt så sår nedentil:/ hva kan jeg bruke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har hatt litt løs mage de siste dagene, så det har blitt endel bæsjbleier.. så har hun for første gang blitt så sår av det. blir rødere for vær bleie:/

isted så viste hun ikke hvor hun skulle gjøre av seg når jeg vasket henne:// så hva kan jeg bruke?? før jeg la henne tok jeg på en del sinksalve.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inotyol er en salve du kjøper på apoteket. Vidundermiddel mot såre stomper!!

Min datter ble omtrent bra over natta med den salven på og har ikke hørt noen andre som ikke er enig med meg :)

Skrevet

minsten her også vært veldig sår i d siste, kjøpte`spesialkrem` fra sebamed på apoteket, og hun er helt bra idag! pluss har fønet stumpen tørr med hårføner ved vært bleieskift, og passet på at de har vært helt tørr før hadde på kremen.

håper d ordner seg for dere.

Skrevet

Signerer Inotyol - den er helt fantastisk.

Skrevet

Bruker også spesialkremen til SebaMed. Kjempe fornøyd, smører på ett tykt lag på kvelden og stumpen er helt bra på morgenen.

Har også prøvd Inotyol, ikke fornøyd. Lille mann ble værre. Spurte legen og hun sa at han nok hadde hatt en alergisk reaksjon. Så vi holder oss langt unna den.

Skrevet

Weledas økologiske sinksalve er fantastisk, selges på helsekost. Bruker ringblomstoljen til Weleda daglig på stumpen hans, og sinksalven når om han er litt rød.

Skrevet

Ok.takk;) må vel dra en tur på apoteket så snart jeg får det til, men idag går det i potetmel:)

Skrevet

inotyolen er veldig bra, men aller best (etter min erfaring) er krystallfiolett. den tar det ingen andre salver eller potetmel tar. min sønn hadde en del problemer med mye diare og sår rumpe. prøvde sink, den er ok når man er litt sår. potetmel gjorde alt verre, spesielt når det er varmt og ungen lett blir klam. inotyolen var veldig fin hvis jeg kom i forkant av problemet. krystallfioletten tar både rød og sår hud, samtidig som den forhindrer sopp og irritert hud pga det blir klamt og varmt i bleia.

bare husk å sette på korken med en gang. hvis du veltet flaska så har du jobben, for å si den sånn.

Skrevet

Å hvor får man tak i dette? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...