Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som ikke har så god sex lyst lengere ?

Jeg er ei jente på 20 år som har vært sammeni med kjeresten min i 2,5 år.

Er ikke lei av han, men han vil ha sex hele tiden...

Jeg sliter med å ha vondt i magen når vi har sex, pga livmora mi står i bøy.

Så gruer meg ofte til å ha sex, å føler meg helt NEDE når jeg får vondt.

Jeg føler jeg er verdens verste kvinnfolk ;/ Huff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har også hatt det slik. Tror nesten du må sette deg ned å ta en alvorsprat med kjæresten sin. Bare husk å legge det fram på riktig måte, fort gjort at de føler som de har skylden.

Det er ikke riktig å ha sex når det gjør vondt. Det kan jo være du har en infeksjon, så hadde tatt en tur til gynokologen.

Jeg har snart vært sammen med mannen min i 5 år, og det finnes tider vi ikke har sex...men det er helt greit, vi har det uansett bra sammen. Har også vært tilfeller der jeg føler meg presset til sex, men har blitt flink til å si ifra. Han har full fortåelse for det nå.

Det er viktig å snakke om dette sammen. Det ordner seg til slutt!

• 2 uker senere...
Skrevet

er ikke alltid like lett å snakke med han.. selv om han er året eldre enn meg, så er det jeg som er mest våksen i oppførsel..

Han skjønner ikke hva jeg mener når jeg snakker med han, å blir bare sinna med en gang jeg sier att jeg føler meg presset osv..

å i tilegg så blir han sinna når jeg sier jeg ikke vil ha sex...

har aldri vært borti noen så er sååå inn i granskauen desperat som han er...

Så sitter nessten hverdag å lurer på hva jeg skal jøre med det..

Har vært hos gynekolog før, men det er jo pga livmora mi da..

Så er ikke noe å jøre nå med! :s

er bare det når han maaaaser å maaaser, å det ofte blir sex selv om jeg ikke vil, så er det egentlig ekstra vondt.. :(

Skrevet

Lysten er der ikke alltid nei, og typisk nok ikke naar den trengs... Vi bruker Pre-Seed glidekrem og det gaar saa det straaler! Har faatt behandling denne mnd saa det ble "sex paa kommando" i flere dager, og jeg lover det kom godt med! Slapp aa bekymre meg for lyst eller ikke, liksom. Det var bare aa "kjoere paa".

-Et lite tips bare.

Skrevet

...Tror nok du MÅ ha en alvorsprat med han mannen der.. Spesielt om dere vil ha barn sammen! En så alvorlig ting som sexlivet, sånn som dere har det nå, det er overhode ikke bra for et forhold, og du vil alltid være redd for at han skal mase og mase og at du skal få vondt.

Bare la han bli sint vel? Det funker jo for han nå, for han får jo fremdeles mast seg til sex. Av og til må man bare takle menn som man takler trassige barn. Sette foten ned å være den voksne. Si nok er nok. Så får han bare bli sint og frese fra seg. Du vet jo hvorfor han er sint, og det er en så utrooolig teit ting å bli sint for, at jeg har ikke andre ord enn "teit".

Så, kjære deg. Dette temaet må opp. Du kan også skrive et brev til han? Bare for å lette litt på presset han føler når du snakker om det. Tenk også godt om hvordan du ordlegger deg. Isteden for ordet "presse", "jeg trenger å bli hissa opp" eller "jeg trenger å få lov til å ta initiativet jeg også". Bruk litt kvinnelist.

Hvis du vil dele livet ditt med denne mannen, så er du nødt. Et sånn forhold kan en ikke leve i. Tro meg.......jeg fant ut jeg ikke ville leve med den mannen.

Skrevet

Ja jeg skjønner hva du mener... Må prøve å snakke med han når jeg vet han ikke er så sinna å sånn..

Men de dagene vi har kjempe gode dager å har det koseli på dagene å sånn, så vil jeg ikke snakke med han om det, da ødelegges resten av dagen om du skjønner..

En sånn hissi propp er ikke lett å ha med å gjøre altså :P

Hehe..

Men håper jeg klarer å snakke med han uten å bli skikkeli sinna selv..

Hehehe:)

Tuusen takk for svar! Hjalp meg masse :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...