ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Mini er to mnd nå. Tar han med på rommet når jeg legger meg i 23-24 tiden...Ellers sover han når han er trøtt. Når kan man begynne med faste leggetider? Skal jeg legge han tidligere for natten så er jo bleien gjennomvåt på morgenen....? Bruker pampers. noen?
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Jeg begynte å legge han til faste tider ved 3 måneders alder. Bleien holdt 12 timer den, bruker også pampers:-) Den var selvsagt veldig våt, men det kom ikke igjennom.
Gjest Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har lagt gullet mitt kl 19-20 om kvelen fra han var ca 2 1/2 mnd. Han sover hele natten og bleien eg jo selfølgelig full, men d komme ikke ut. Har du problemer med at bleien renner over, har jeg fått ett tips (har ikke brukt den selv) men at en kanskje kan bruke en bleie som er ett nr. større enn den som brukes på dag tid. Men lille sover hele nettene, veldig sjelden at han våkener og vil ha mat om natten.
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Vi begynte med faste leggerutiner rundt 3,5 mnd. Hadde ikke trodd det skulle gå! Syntes "alle andre babyer" på hans alder la seg 7. Vi trappet ned fra 23-00.00 til 21. Nå er han 5 mnd og det er grøt, bad (ca annenhver dag) og pysj 18.30. Da variere det litt på sengetiden. Alt fra 19-20. Men er stort sett i drømmeland kl 20. Da ammer jeg 2-3 ganger i løpet av natten. Bleie er full. Vi står opp 8-9 tiden. Bruker også pampers. Men bruker pampers nattbleier. De skal holde 12 timer. Bruker samme størrelse som dagtid, bare har dag og nattbleier. funker fint (Men usikker på om de nattbleiene er mindre enn str. 4 :S Kjøper sånn Jumbo pakke på rema 1000, De er grønne og hvite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå