Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 ...typen deres gikk rundt til alle og fortalte at han ikke hadde planer om å være med når dere skal føde, men heller reise på fjorden og spise burger på gatekjøkkenet. Hørte dette av en kamerat idag, at en annen kamerat av samboeren min hadde sagt det til han...Det vil si at folk går rundt og snakker om at kjæresten min ikke har lyst å være med meg på føden ( Blir så vanvittig såret og lei meg, det er jo hans valg, men hadde satt pris på om han kunne si det til meg istedet for å slenge med leppa til andre. Er det en slags syk måte og virke kul på? Eller er jeg bare nærtagende?? Kjente dette svei Kameraten min synes jo oppriktig synd på meg når han fortalte dette (
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Jeg ville følt at jeg hadde ekstremt dårlig dømmekraft når det kom til hvem jeg valgte å få barn med.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Det der med burger og sånn var sikkert bare tull da, han hadde ikke gjort det uansett, men likevel er det jo ganske åpenlyst at han slenger rundt seg med at han ikke vil være med... HI
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Ta det opp med samboerenn din, og si fra hvor du har fått hørt det, og spør rett ut om det stemmer. å er det engang sånn at vi kan ikke tvinge pappaene til å være med på fødselen, men akkurat å trøkke ut at han vil på fjorden og spise burger er jo drøyt da..ka han rett og slett være redd for fødselen? Kjæresten min er hundre prosent sikker på at han svimer av, men vil være med likevel..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Du anonym1- fint for deg at du har så god dømmekraft da. Jeg er ikke i tvil om at samboeren min vil bli en god far, men han er av typen til å lire av seg sånne ting. HI
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Det virker nesten som at har er litt redd, men prøver å tøyse det bort. Ta en alvorsprat med han om det. Dersom han ikke vil bli med må du akseptere det, men det er ikke dermed sagt at du må akseptere at han går rundt å sier slike ting som han har gjort!! Det er respektløst synes jeg!! Til annie 19.59: Selv om kjæresten din nå er sikker på at han svimer av er det små sjanser for at han i virkeligheten gjør det! Min samboer er livredd alt som heter sykehus, sprøyter og blod, men hvem tror du ble super fasinert under fødselen og til og med ville stå å se på når babyen kom ut?? Hehe fødsel er tydeligvis noe helt spesielt og man aner ikke hvordan man kommer til å reagere!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 anonym 19:59-Han er livredd, det vet jeg. Og han har sagt til meg at han vil være med. Så jeg skjønner ikke helt grunnen til at han sier sånt. Er det for å tøffe seg for kameratene?? Sitter her som et spørsmålstegn og er nedfor, men får ikke konfrontert han med det, siden han er ute ( HI
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 Hadde bare sagt til mannen minn at han bør befinne seg på føden sammen med meg ellers kommer alle til å le av ham, er KUN pyser som ikke blir med på en fødsel. Jeg personlig hadde blitt rasende, synes det er en selvfølge. Han trenger ikke sitte og se når hodet kommer, men han må da jammen meg være der til støtte for meg. Det er like mye hans barn!!!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 Anonym- 20:07- hvorfor jeg syter sånn?? Er ikke det ganske innlysende? Jeg føler det blir å baksnakke meg jeg, men... HI
Ugl@ Skrevet 5. mai 2010 #11 Skrevet 5. mai 2010 Du kan trøste deg med en ting og det er at det er hans tap å ikke være med, for når sant skal sies så synes jeg personlig at mannfolket var mest i veien da jeg skulle føde. Og jeg er glad i mannen min jeg altså, men ikke så veldig glad i ham når jeg ligger med vonde rier han uansett ikke kunne gjøre noe med. Syntes det var kjekkere å ha mamma der for å være ærlig. Hun skjønte hva det handla om og viste hva som skulle ordnes og når jordmora måtte tilkalles. Men det var en stor opplevelse for mannen å være tilstede...og det unte jeg ham, selv om jeg var tidvis flyforbanna på ham også.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #12 Skrevet 5. mai 2010 Jeg ville absolutt blitt såret akkurat som deg HI. Det er jo faktisk baksnakking... Ta en prat med samboeren din om dette på en hyggelig måte, er ikke sikkert han mente det slik det har kommet fram Samboeren min tror jeg ikke vil være med på føden, for han sa at han ville heller sitte hjemme og se på fotball, men han sa det med tullestemme. Men innerst inne veit jeg samboeren min hater sykehus, blod og gørr, så det er nok bare det at han ikke vil si rett ut at han er redd. Kanskje det er det som er med din samboer også, at han egentlig er redd, men vil heller tøffe seg med å si noe annet til kameratene..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #13 Skrevet 5. mai 2010 Har ikke mammaen min engang jeg , for hun bor 50 mil unna Så hvis han ikke blir med så vet jeg ikke hva jeg gjør ( Håper og tror han blir med da. Men ikke hvis det skal være sånn at alle kameratene hans går rundt og trur at jeg tvang han... HI
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #14 Skrevet 5. mai 2010 min samboer sa også noe lignende. skulle ''sitte på bar og feire at han bli far''. men skjønte såklart at dette bare var tull. for han var med på fødselen,og det var aldri noe spm om å slippe unna. så det er sikkert bare for å ''tøffe'' seg litt han sier det. !
prekæs Skrevet 5. mai 2010 #15 Skrevet 5. mai 2010 Jeg tror ikke kameraten din syns oppriktig synd på deg. Han er en slarvekjerring som ville deg vondt. Kjæresten din mstenker jeg å være redd for ikke å tåle det, eller mulig han prøver å være tøff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå