Gå til innhold

Får å se noenlunde "fresh" ut på treningsenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så må man ikke være feit ihvertfall! Det fins jo ikke treningstøy for store, feite mennesker som meg som vil ned i vekt! Itillegg til at man må dra den altfor svære ræva si inn blandt slanke veltrente mennesker, må man itillegg trene i svære "mote t-skjorter" og tights!!! Lækkert du! Er jo egentlig veldig rart med så mye mas i media om all overvekten vi sliter med her i landet, at ingen snart lanserer en kolleksjon treningsklær til oss så man kan bli litt mere motivert, og kanskje i det minste inni sitt eget lille hode føle seg aldri så lite sporty???

Skrevet

Finnes det ikke ok treningsklær for større jenter ??

Det er i såfall utrolig trasig, skjønner godt frustrasjonen din.

Skrevet

På treningssenteret her er det mange som har en del kilo for mye som trener, de har fine treningsklær synes jeg. Så det finnes nok, gjelder bare å finne butikkene som satser på folk i alle størrelser.

Skrevet

HM har treningstøy i str xl tror jeg, og de er store i str.

Skrevet

Bytt treningssenter! Her er det folk i alle aldere og fasonger :-) Men sats der jeg var før hadde jeg skikkelig "prestasjonsangst".

Jeg er ikke veldig stor, men endel større enn gjennomsnittet. Jeg har ikke problemer med å finne treningsklær. Handler stort sett på xxl el. sist kjøpte jeg en løpebukse på obs sport.

Skrevet

Jeg var 80 kg og det var treningsklær for meg på hennes i alle fall.

Nå er jeg 49 kg og mange vil nok karakterisere meg som en typisk treningssenterjente men også jeg har prestasjonsangst når jeg er på senteret.

Tror alle har det eller i alle fall mange. Og når jeg ser på mennesker på senteret som er store så tenker jeg kun: så bra at de gjør noe med det!

Så tro ikke at folk ser på deg og tenker hvor feit du er. For det tror jeg rett og slett ingen tenker på ;) Det er jo derfor vi alle er der.

Klem til deg ;)

Skrevet

Nå trener jeg ikke på treningssenter, så jeg har ikke helt problemet. I skogen er det ingen som bryr seg om hva du har på og det er helt gratis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...