Gå til innhold

tror jeg må være verdens heldigste jente! (værtfall når jeg leser innlegg her inne)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en super svigerfamilie, en herlig mann som jeg skal gifte meg med i sommer, en flott mamma og pappa som har gitt meg en trygg og god barndom+++, verdens nydeligste sønn som betyr ALT, en helt ok jobb hvor jeg tjener helt ok med fantastiske kolegaer, ei grei leilighet og livet generelt er deilig:) aner ikke hva jeg vil med dette... kanskje det er flere som kan henge seg på? eller vise at det kanskje er håp for de som har det litt kjipt akkurat nå?

det skal sies at livet har ikke alltid vært perfekt, det er hverdager nå også som er krevende, men i det store og hele så er jeg kjempeheldig som har alle disse trygge tingene rundt meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har hatt en dårlig oppvekst, men har det bra nå. Vet ikke helt hva jeg skulle gjort med det...?

Skrevet

Jeg har også en helt vidunderlig ektemann, og en flott sønn. Jeg er gravid, og har det veldig godt.

Vi er heldige. :)

Skrevet

jeg har også en helt vidunderlig samboer, en herlig datter og er gravid igjen. vi har det veldig godt selv om vi nok kunne tenkt oss å eid noe istede for å leie.

heldige er vi vist:)

Skrevet

Jeg tipper HI at du er rundt 25 år og gifter deg for første gang.

Om 10-15 år er sjansen stor for at du har opplevd noen skikkelige kriser i ditt liv og når du gjør det vil det falle deg naturlig å spørre om råd her inne på dib som alle andre gjør ;) Så blir også du en del av statistikken.

Nyt det gode liv for en eller annen dag så kommer det noe som snur livet ditt opp ned. Ikke for å skremme deg eller noe men vil bare forklare.

Skrevet

Herregud 21.37, selv om det har skjedd tragiske ting i ditt liv i følge av kriser,vil det ikke dermed si at det kommer til å skje HI noe tragisk i hennes liv.

Jeg er stikk motsatt av det du sier : Jeg er ikke 25, jeg er 36. Jeg har hatt en fantastisk barndom,fantastiske foreldre,har en fantastisk og hærlig svigerfamilie..den kunne virkelig ikke vært bedre ... har en hærlig og fantastisk Mann som jeg har vært sammen med i 15 år og gift i 4 av de.

Vi har en fantastisk sønn og jeg kunne ikke tenkt meg noe bedre liv enn jeg har.

Har også hverdager JA,men livet er stort sett vidunderlig deilig.

Hvorfor skal man absolutt være gjennom noen kriser..er du missunnelig for at hun syns hun har et bra liv eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...