Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 I hvilken by da? Jeg fikk mail med "Du er herved invitert til precast." noen minutter etter at jeg hadde sendt søknad. Alle som søker får jo det.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har fått invitasjon, og jeg har IKKE meldt meg på. Jeg synger jo og alt det der, men er mer kjent lokalt... i mailen jeg fikk stod det at jeg var invitert til å delta, og jeg kunne sende en mail dersom jeg var interessert og at jeg da ville få deltakernummer. Men jeg er ikke interessert.... hilsen ikke HI
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Alle får ikke det. En venninne av meg meldte seg på og hun har ikke fått invitasjon. Det fikk hun ikke i fjor heller. hi
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har også fått. De ringte og spurte om jeg ville stille til audition. Men med nyfødt baby og mange andre jern i ilden så er det uaktuelt å delta
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 Trodde alle fikk det jeg, leste i alle fall det på tv2 sine sider. Jeg skal på precast i Oslo, gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå