Gå til innhold

"Fødeavdelingen" ikvell på tv norge 20.30 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som sitter og ruger :D

Eg syns alltid det var (og er) interesant å se på fødsel når eg gjikk gravid, så tenkte at eg kansje kunne minne noen av dere på om det også, for de som vil se da;) Brititsk dokumentar serie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I know. Men her i huset er det visst j.... fotballkamp på TV2 som vinner...

Skrevet

Søren å :P Er jo samtidig som Luksusfellen! Da får jeg switche fram og tilbake jeg da, synd jeg ikke har fjernkontroll! Hehe

Skrevet

takk! det hadde jeg glemt hvis det ikke hadde vært for det innlegget her.. =)

Skrevet

dere må få dere dvd-spiller med opptaker. da kan man se det man vil når man vil.. her blir det meste tatt opp uansett, sånn at vi kan pause i de utallige tissepausene jeg trenger :P

Skrevet

Guri, for en tullete mann hun der har. Og hvem har med seg sønnen sin på 18 når man føder da?

Skrevet

Djises- for en mann.......Blir bare irritert jeg!

Skrevet

Tenkte det samme her, Jønimi. For ei utrooolig tålmodig dame. Jeg hadde klikka og hivd ham ut av rommet... ;)

Skrevet

Ja- på hodet ut! Jeg tenker jo at de kanskje har en sånn tone til hverandre til vanlig. Men han oppfører seg direkte respektløst overfor henne! Og mens faren sitter og flirer, ser faktisk sønnen ut til å ha mer sympati i utrykket enn han. Hun kjemper jo aldeles alene stakker. Mannen blåser hanske, låser døra og flåser om doggystyle! Nei vet du hva, HMPF!!

Skrevet

oooo - stakkars bebisen med halve magen utenfor!!!

Skrevet

Spent på hva de gjør når ungen kommer ut, gitt!

Forresten puster de lystgassen rett ut i lufta, det får man av gode grunner ikke lov til her...

Skrevet

kanskje det er derfor mannen oppfører seg som han gjør?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...