GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 jepp d må vi Var nettop inne på BIM selv for å minne di på d
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Det skal jeg få med meg! Gleder meg :-)
Vottene Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Takk for tips. Spesielt iom. at Farmen er flyttet pga den hersens fotballkampen, hehe....
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Den der første faren, Steve, for en gjøk!!
☆Monkey Business☆ Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Hadde mannen min ledd av meg når jeg hadde vondt, hadde jeg slått ham rett ned
mai mammaen til to Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 ja herregud. merkerj jeg blir trolig utrolig irritert på han.... jeg hadde kastet han ut av fødestuen
Papegøyeblomst Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 Sitter og irriterer meg grønn over han dusten, steve... og hvorfor ha med sin tenåringssønn på fødselen?
♥tosmåtroll♥ Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 Kjenner jeg får ANGST av å se på dette...måtte bytte kanal...vil ALDRI føde igjen...(må isåfall bli keisersnitt)....off...tror jeg fikk skikkelig skrekken av sist fødsel...
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 5. mai 2010 #11 Skrevet 5. mai 2010 Jeg hadder seriøst drept mannen her hvis han hadde oppført seg slik:) Stakkars sønnen ser ut som han ønsker seg 1000 mil av sted...... Men deilig å tenke på at jeg ALDRI mer skal føde:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. mai 2010 #12 Skrevet 5. mai 2010 Min kjære og jeg tullet faktisk gjennom store deler av fødselen med siste mann - iallefall frem til pressingen begynte.. ) Hadde det ikke vært for hans vitser og artigheter, så hadde ting vært mye værre tror jeg.. ) Da jeg hadde mest vondt, så kikker jeg på min kjære å sier - dette er så vondt nå, at jeg vurderer å hoppe ut av vindu.. Da kikker min kjære på meg og svarer: Bare prøve kjære du, men det er så smale vinduer her at du smetter ikke.. ) Men det ser ut til at han sønnen kunne tenkt seg å vært alle andre steder enn på det rommet der..
Gjest Skrevet 5. mai 2010 #13 Skrevet 5. mai 2010 Uff synes så synd på hun ene, mannen hennes gikk jo bare!! Også sitter han og ler når hun har rier!! Veldig glad jeg er ferdig med å føde;)
MammanTilEmma❤ Skrevet 6. mai 2010 #14 Skrevet 6. mai 2010 ååh.. fikk det ikke med meg:/ går det i reprise?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå