Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom med din flaueste opplevelse! trenger å le litt, vente,vente,vetne..blir gal av slikt ;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke akkurat griseflaut, men men:

Altså, jeg står i butikken i lang kø, som nr 2. Bare en kasse åpen. Så åpnes endelig kasse nr 2 og hun bakerste i køen sprinter frem, frekk og freidig, hvorpå jeg bestemt påpeker: "Unnskyld meg, men det er faktisk KØ her!"

"Ja, men jeg hadde bare 3-4 ting," sier hun.

"Jeg har selv bare et brød og han gutten her (fremmed gutt forran meg i køen, 9-10 år ) har bare en melk"

Så hun ble surere en surest og river meg i armen(!) for at jeg skal komme før henne - jeg lar selvsagt den nå ganske forskremte gutten gå først. Så min tur og hurpekjerringa glor olmt over skulderen min - SÅ HAR JEG IKKE DEKNING PÅ KORTET!!!

Ai, ai, ai!

Skrevet

Hahahaha! Kakemonsterdamen! Så utrolig morsomt! Lo godt av den ;-)

Det flaueste jeg noensinne har klart å rote meg oppi er:

Jeg og kjæresten min, før vi flyttet ut, hadde sex på soverommet hans hjemme hos hans foreldre. De satt nede i stua sammen med lillesøstra hans som var vel rundt 7 år på den tida. Midt i akten hører vi at det banker på døra, og en liten jentestemme som spør: "Hva driver dere med der inne?". Kjæresten min svarer: "Eeehh...vi spiller PlayStation" (i mangel av noe bedre:P). Så roper søstra hans ned til stua: "De spiller PlayStation!!!", og så hører vi griselatter nedenifra.

Foreldrene hadde altså sendt søstra hans opp for å spørre hva vi dreiv med, selv om dem helt opplagt visste det :P Turte ikke gå ned og ut på flere timer, langt mindre se dem i øynene :P

Skrevet

Jeg skulle inn i en bygning engang og oppdaget en gutt jeg hadde likt for noen år tilbake, sitte i en bil rett foran inngangen.

Tenkte som så at jeg hadde vært skikkelig støgg drittunge dengang og følte meg hakket kulere nå.

Så jeg kasta på hodet og marsjerte overlegent forbi, skikkelig badass-mama! Det triste var jo at moten på denne tiden var uknytte lisser i skoa, og jeg hekta seff den ene skoen fast i den andre. I mitt hastige marsjtempo ble det selvfølgelig ordentlig trøkk i fallet. Jeg lå vel en god meter i vannrett positur i lufta før jeg landa. Dette må ha vært et av tidenes mest brutale fall! Slo meg gjorde jeg også, hadde mest lyst til å grine.

Ubeskrivelig flau titta jeg bort på gutten, -prøvde liksom å opprette kontakt med ham og "le av det hele". Det var han ikke mottakelig for, han så bare på meg med et vantro blikk. Dette kunne jeg liksom ikke helt tro, så jeg nikka HAHA mot ham igjen. Ingen respons.

Jeg kom meg faderlig fort bort derfra.

Aldri følt meg teitere i hele mitt liv, ikke engang da jeg oppdaga en dag derpå at noe vesentlig hadde blitt glemt i elskovsrusen, nemlig mens og tampong og hele greia.

Skal si verden så svart ut da jeg dro ut en flatklemt og skjev tampong. Han hadde vel ikke turt si noe, og pulte både tampongen og meg.Flaaaauut!

Skrevet

hahahahahahahahahaha 23:00 5.05.

Du kan å ordlegge deg. Lo som en stukken gris!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...