Gå til innhold

Noen som fortsatt fullammer ved 5,5 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det enda. Men vi må vel snart begynne med noe annet. Jeg vet liksom ikke helt hvordan vi skal starte. Hva vi skal starte med osv. Veldig praktisk med pupp igrunnen, kanskje jeg bare skal fullamme til hun flytter hjemmefra :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, godt å høre! Knøttet er 6 md. og 1 uke, og fullamming her også. Han har så vidt fått litt smaksprøver på risgrøt og potet-/pastinakkpuré og eplejuice. Forresten å gi eplejuice var ikke så lurt, veldig søtt, og potet/pastinakk smakte ikke godt etterpå. Han får ikke hver dag, og ikke snakk om mer enn 5-6 teskjeer. Det er så lettvint å amme, han sover hele natta og klager ikke... Du sier noe, hvordan knekke koden..?

Skrevet

Jeg fullammet til 6 mnd og begynte med fast føde igår:) Da fikk han grøt og sviskepure. Prøvde med hjemmelaget hirsegrøt med moset pære. Først likte han det, etter et par teskjeer var det ikke godt lenger. Så fikk han en teskje sviskepure og litt sviskesaft. I dag har han spist 2 porsj Nestle 4 mnd maisgrøt blandet med MM og det var populært. Lagde halv porsjon og han spiste ca 3/4. Enzymene i MM løser opp grøten, så på slutten av måltidet er det bare suppe. Sov litt lenger i strekk natt til i dag og er spent på hvordan det går i natt. Med MM er han våken rundt midnatt og så nesten annenhver time fra kl 04.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...