Gjest ibla Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Da har vi vært på ordinær ul. Ble bare flyttet en dag på termin, og er 19+0 uker på vei i dag (en dag lengre på vei enn antatt, bra beregning:) ). Lille tass der inne var så herlig, sprellet og tottet og var aldeles nydelig. Sukk
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 6. mai 2010 #3 Skrevet 6. mai 2010 ja kjempe kos å lese:) fikk dere vite kjønn også eller?*nysgjerrig* klarer nesten ikke vente på vår ordinære ul om 4 og en halv uke...men hvem teller liksom hihi;) hvor lenge varte det forresten?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 6. mai 2010 #4 Skrevet 6. mai 2010 Åh så gøy!!!! Gratulerer med vellykket UL! Vet dere kjønn også eller? klem,
Gjest ibla Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Vi var inne en halvtimes tid.Skjermen foreldrene fikk se på var ganske liten og kornete må jeg si, men vi så h*n jo godt likevel, det mest rørende er å se de bevisste bevegelsene synes jeg, se at babyen suger på totten feks, *smelt*.Vi vet ikke kjønn for vi ville ikke vite, ga jordmor streng beskjed om å ikke si noe. Hennes skjerm var jo tusen ganger bedre enn vår så jeg, så vet ikke om hun så noe. Men det spiller ingen rolle, for vi vil vente og se:) Ekstra spennende da synes jeg. Har ikke visst med de andre to heller (jo forresten visste vi sistemann fra uke 35 for da måtte vi på ekstra kontroll og da så jeg det selv..)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 så gøy!!!! Vi vil ikke vite denne gangen vi heller. visste heller ikke første gang. Da var jeg til UL 9 ganger og hittil har vi vært 7 ganger i dette sv.skapet.... Gøy å ikke vite, men det er vanskeligere og vanskeligere å ikke spørre syns jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå