Gå til innhold

Havrebodl jeg tror jeg er død....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff dette var skikkelig tungt. Hadde jeg ikke visst at du skulle trene hadde jeg droppet det ;)

Så du har vært motivasjonen min i dag :)

Skulle se hvor langt jeg klarte å løpe på 1 time. Og det var jammen ikke langt gitt. Det ble 6,7 km

Jeg hadde skikkelig vondt i korsryggen da jeg startet så ble det bedre etterhvert. Tror rett og slett jeg hadde noen muskler der som var stive haha.

Så etterpå testet jeg litt for å finne makspulsen min og jeg tror den ligger på 185 men er ikke helt sikker ennå. Har sett på pulsklokke og skal kjøpe meg en ;)

Nå er jeg bare superstolt av meg selv altså!

Du da hvordan gikk det?

Skrevet

Er nesten død jeg også........

Haha, må le litt når jeg leser innlegget ditt! Sitter sprutrød ansiktet når jeg svarer deg nå! Fy f.. så hardt det va å trene i dag!! Brukte 40 min på rett over 4 km;)

Hadde skikkelig vondt i korsrygget jeg også. Jammen ikke bare bare å være treningsidioter;) Skal ta meg en laaang og varm dusj nå:)

Pulsklokke vil jeg også ha meg! hva ligger de på pris? Varierer sikkert en del, men tenker en som passer til vår bruk.

Hadde ikke trent hverken mandag eller i dag, om ikke vi hadde inngått avtalen om å starte sammen.. ;) Altså må du ta rollen som treningskameraten min særs alvorlig. Ellers er det stor fare for at jeg hopper av! Jeg er svak, jeg vet;)

Vi er fliiiiiinke!!!

Hva står på kveldsmatmenyen da? Her blir det knekkebrød og frukt tenker jeg. Skal etterhvert rigge meg til foran farmen og paradise h. Skikkelig kjipt at disse to programmene blir sendt til sammen tid i kveld!

Skrevet

Ja vi svake må holde sammen. Jeg har tenkt å løpe noe som heter Hårekmila i sommer på Helgelandskysten.

Da jeg skulle se på tidene lå de rundt 1 time. haha ser du det for deg at jeg kommer sist i mål haha. Nei ellers takk.

Gulesider skal hjelpe meg litt med å finne pulsklokke ... han er ekspert på å finne de beste prisene så jeg skal si deg hva vi kommer frem til i kveld. Jeg så en på Intersport til 999.- Han fant samme på nett til 569.- Helt vilt.

Jeg har laget hjemmelaget knekkebrød sammen med mamma og det er fylt med frø, nøtter og annet som skal være sunt haha

Jeg skal jammen også slappe av foran tv i kveld ;) Kanskje begynne å lese litt på en bok jeg har fått av min kjære søster.

Flokken har ennå ikke lagt sesg og datteren har besøk av bestekameraten så det blir nok ingen dusj på meg før rundt åtte. MEN da skal jeg ha meg en til gangs hihi.

Hvor mange småttiser har du da? Og er du yngre eller eldre enn 30?

Skrevet

Fortsetter du som nå, så vil jeg tippe at du er førstemann over målstreken;)

Skrik ut om du kjøper deg pulsklokke da. Ikke umulig at jeg kjøper den samme:)

Fy søren så vondt jeg har i korsryggen!! Og resten av kroppen er stiv som en stokk.. Og jeg som trodde at dagens økt, samt en dusj, ville gjøre underverket! Godt jeg har en samboer som kan masere meg.. eller kanskje ikke, for han ligger faktisk i dette øyeblikk og sover på sofaen!? Ikke like sprek som oss med andre ord;)

Jeg er 27 år gammel, og har en sønn på snart 2 år. Er ikke alt for lenge til vi kanskje vil prøve å få en til, så sånn sett kan det være at trening er bortkastet:O

Er det 2 barn du har? gift? hvor gammel er du?

Skrevet

Ser på profilen din at du har 4 barn! Ikke værst;) Og kanskje blir det enda flere på dere også skjønner jeg! Jeg bøyer meg i støvet:)

Skrevet

Det er bare 3 av flokken som har kommet ut fra meg da ;)

Og jeg har gitt gulesider billett på kun 1 stk i første omgang...hehe

De skal jo følges opp også og får jeg ikke min kjære ut av Oslo så kan det bli en dyr tid fremover haha...

Flokken har nettopp sovnet her og jeg har satt meg på sofaen med mine deilige knekkiser.

Når blir neste økt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...