Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Jeg klarer ikke bli kjennt med noen der jeg bor! Flyttet hit for snart to år siden. Jeg har en datter som har gått 2 år i barnehagen og vi er med på det som er av aktiviteter og der man kan sosialisere seg med barna. Nå som jeg har fått nr 2 føler jeg meg så alene! I barselgruppen har jeg hatt treff her og alle virker som de har det trivelig og jeg serverer en bra lunsj og mye mat med dessert og tilbyr alt å drikke for enhver smak. Jeg er ingen skravlebøtte og lytter men er aktiv i en samtale.Jeg hilser alltid på folk og lar alltid mine unger være med det som er og tar gjerne med andre unger fra barnehagen og gir de sunn mat og godt tilsyn og alt det som trengs for at de skal ha en hyggelig opplevelse,utenom at jeg føler at jeg overdriver på noen måte. Jeg er 168 høy og veier 58 kg,langt hår og handler klær ofte og holder meg stelt og får alltid komplimenter for hår og antrekk. Ser andre med venniner som går turer eller sitter på cafe på senteret,på trening på helsestudio sammen. Skulle så gjerne ønske jeg bare hadde en vennine. Hva er galt med meg?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Kanskje du fremstår som for selvfokusert? Hva i all verden har utseendet ditt med dette å gjøre??
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Huff. Jeg vet ikke. Det er ikke lett å bli kjent med folk på et nytt sted. Jeg er litt i samme båt selv. Trives noenlunde i barselgruppa, men de er så å si de eneste jeg prater med som ikke er kassedamer eller helsesøstre.. I og med at jeg er hjemmeværende med mini som ikke har begynt i barnehage enda.. Så slik er det her.. Jeg vet ikke hva som er "galt" med deg.. Ingen er perfekte. Det virker ikke som at det er noe galt med deg ut fra det du skriver heller..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Ja det er mulig jeg er selvfokusert..Men prater aldri om meg selv så sant det ikke passer inn i tema.Det er ungene som er i fokus under barseltreff og små prat med foreldre i barnehagen og ved henting og levering og bursdager. Så har litt problemer med å slå meg til ro med det også,vet jeg er selv kritisk. Vet ikke hvorfor jeg la ut beskrivelse av utseende mitt,burde jo ikke ha noe å si...hi
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 takk for svar 18:50 Godt at noen forstår! Men unner deg ikke å være i min båt..Håper du også får deg en vennine med tiden!klem hi
Villa Perlesukker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Det er utrolig mange som har det slik. Jeg har heller ikke så mange venninner. Jeg tror det skyldes litt meg selv også. Jeg har vært uhyre ambisiøs og brukt altfor mye tid på jobb og famile enn å prioritere venninner:( Men man lærer så lenge man lever. Kanskje du kan hive deg med på noe i nærområdet og slik bli kjent eller bare spørre en av jentene i barselgruppen om hun blir med på en trilletur en dag:) Så sende en sms. det er alltid lettere å snakke til en enn en hel griuppe og får man noen på tomandshånd er det lettere å knytte bånd Klem til deg:)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Har prøvd å komme med forslag utenom å masse og bedt foreldre med barna på middag osv..men føler at de ikke liker meg utenom å gi meg en sjangse..Mulig jeg har dårlig selvinnsikt! Jeg har alri hatt problemer med å få venner der jeg tilligere har bodd og alltid hatt venner siden jeg var lita. Spurt gode venner hva som er negativt med meg De har sagt jeg er litt inneslutta men ikke for mye.Og at jeg kan virke litt jåle.. hi Takk for klemmen,sender en tilbake
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Høres ikke noe kjekt ut, DEt virker jo som du prøver å gjøre alt det "rette". Jålete er bare fint ;-) Kanskje de er misunnelig, at du er pen. Ofte kan damer være litt vanskelig når det gjelder å ta kontakt med de som ser "fine og velykkede" De tenker kanskje at du har sikkert mange venner og ikke trenger dem, de føler seg kanske overflødig i forhold til deg? Hmm, jeg aner ikke, men håper for din del at det ordner seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå