Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Hun gav han til Pete. Så han har omsorgen for Lucas. (Tror jeg det var han het)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Fordi en psyco-dame (tror det var en av pasientene hennes) kom inn i leiligheten hennes og stakk en sprøyte med "bedøvelsesmiddel" i henne slik at hun ble lammet, men ved bevissthet og kunne føle smerte- så skar hun opp magen hennes og tok "keisersnitt" på henne og stjal babyen mens hun lå der forsvarsløs på gulvet- så forlot psycodamen med babyen og lot henne ligge igjen på gulvet for å blø ihjel
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 - Og Violet synes det er vanskelig å se på barnet sitt uten å bli påminnet hva som skjedde. Jeg tipper hun kommer til å forandre mening og ta vare på ham sammen med Pete en eller annen gang:) Jeg HÅPER det iallefall;)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 ok. Skjønte ikke hvordan hun kunne gi fra seg barnet. Snakk om å leve seg inn i ting da... haha
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Men nå sist episode pulte Violet faren til Addison.. Tror ikke Pete likte det så forferdelig mye... så det spørs jo da om de blir et lykkelig foreldrepar til slutt.. Men, jeg håper de blir det jeg også
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 Den serien dreier seg jo om å ha det mest mulig virkelighetsfjernt som mulig uten at det blir betegna som science fiction. Og i en slik serie er dette scenarioet et selvfølge. Ingen sykemelding eller hjelp fra kollegaer nei.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 Tror det var hun selv som insisterte på å begynne å jobbe, kollegaene/vennene hennes var jo sterkt imot det og prøvde å lokke henne til å bry seg om babyen sin.. men, litt corny er det jo! Men jeg for min del forventer ikke at slike serier skal være virkelighetstro da Det er underholdning, en slags "skjult" såpe serie, der det skal være mer virkelig enn en såpe, men bare av å lese denne tråden ser man jo at storyen er ganske skrudd! Virkelighet kan jeg se på dagsrevyen
Gjest Skrevet 5. mai 2010 #11 Skrevet 5. mai 2010 Etter Violet humpa på pastoren i 7. Heaven falt jeg ut. :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå