Gjest Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Jeg skal selvsagt ha henne med, så vi får prøvd skoene på Det jeg lurer på, er om dere har erfaring med Pony skoene de selger på f.eks Euro Sko. Jeg så disse for noen uker siden, og syntes de var så søte, og de så ut til å være gode også.. Har hørt at Superfit er bra sko, så det kan være vi kjøper disse istedet, men om Pony er litt billigere og like gode, kjøper vi heller de:) Disse var i skinn, og kom i forskjellige farger, iallefall rosa og lilla.. Det er veldig viktig for meg at skoene er gode for føttene, med god støtte og gode muligheter for bevegelse (datteren min går ikke alene enda, men hun elsker å holde oss i hendene mens hun går, hun står alene, og beveger seg fra sandkasse til lekehytte i barnehagen, så legen min sa kjør på da jeg spurte om det var greit jeg kjøpte sko til henne selvom hun ikke går helt selv enda..
Gjest Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Ponny har gode sko. Har akkurat kjøpt et par Ponny joggesko til 2 åringen her. Veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå