Gå til innhold

Ville dere synes det var greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et avstandsforhold. Vi har det veldig fint, men sees bare 1-2 ganger i måneden. Har vært sammen i to år.

Kjæresten min er veldig friluftsmann, og går mye i fjellet. Ofte går han alene, men noen ganger går han sammen med venninner. Han har flere jentevenner enn guttevenner, og noen av venninne har samme ineresse som han. Det er gjerne snakk om overnattingsturer, både i telt og hytte. Det virker ikke som om det noen gang har falt ham inn at jeg kanskje ikke synes dette er så greit.

Ville dere synes at det var greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ææææh... veldig delte meninger... kjenner jeg er litt for sjalu av meg til å akseptere slikt :s

Skrevet

Ville ikke vært greit uten videre, men ville ha kommet veldig an på hva slags forhold vi hadde.

Skrevet

Eg hadde nok ikkje likt det, nei.

Skrevet

Som en annen her skriver, det kommer veldig an på hva slags forhold dere har. Hvis han har lyst til å være utro har han antakelig mange sjanser til det når dere bor så langt fra hverandre, er ikke nødvendig å dra på fjellet for det. Så antakelig er det at han forteller dette til deg et bra tegn.

Skrevet

Nei. Ikke greit.

Skrevet

Hadde jeg aldri taklet. Og ikke skjønner jeg hvorfor jeg skulle måtte godta det heller..

Skrevet

Du er ganske naiv dersom du tror at det bare er "overnatting" som skjer på de turene!

Skrevet

Naiv? Tja, du bør være klar over at mange menn faktisk har venninner som det overhodet ikke ligger noe seksuelt bak. Like fjernt å ligge med dem som med en mannlig venn.

Skrevet

Typisk DIB. SÅ klart man kan ha venner uvhengig kjønn. Jeg har kompiser. Mannen har venninner. Etter JEg traff mannen har vi blitt venner alle sammen. Min mann er er handyman og stiller opp og hjelper sine venninner med type flytting, når vannet er frosset, osv. Jeg stoler 100% på mannen og vet han ikke driver med tull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...