Gå til innhold

Blir så såret av sambo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ser åpentlyst på andre jenter uansett hvor vi er..Og da mener jeg JENTER og ikke damer..sukk...Er jo mange vakre der ute og det må enn pent bare finne seg i.. men føler at unge jenter er noe jeg ikke kan måle med med..

Er sikkert bare jeg som tar på vei for ingenting..men svir for det.Særlig da jeg vet jeg ikke ser ut lengere.Jobber med å slanke meg å fikse meg opp mer men dårlig økonomi og sykdom hindrer meg mye..

Måtte bare gnåle ut..

Skrevet

Hvorfor har han ikke byttet deg ut med en av disse jentene da? Regner med at han ikke er tvunget til å være sammen med deg, så en eller annen grunn må han jo ha.

Skrevet

tror de fleste menn gjør det, bare at noen skjuler det litt mer enn andre..

pappaen min er ett eksempel.. mammaen min har alltid vært slank og veldig pen ( når de var unge altså ), men han lot blikket henge på disse damene hele tiden.. dette har de tullet masse med i senere år..

tipper min mann glor også, men han er god til å skjule det.. og jeg lar være å se på han når det kommer ei lekker dame. da vet jeg jeg liksom ikke om han ser eller ikke =)

jeg er ikke noe sexy selv, og skulle ønske jeg hadde en slik kropp som disse damene, men jeg har sikkert noe veldig fint ved meg jeg også, siden han ønsker være med meg.

jeg tenker også litt om hva jeg selv tenker når d kommer en sprek mann, jeg ønsker jo ikke være sammen med de eller ha sex med de fordet. det er bare noe som gjør at man titter litt ekstra

Skrevet

Han er en god mann og lojal for alle "penga" så hadde aldri forlatt familien sin.Så får vel bare godtat titting hans,skulle bare ønske han kunne gjøre det når han ikke var med meg :)

Skrevet

Å titte litt er greit. Uhemmet glaning er respektløst.

Skrevet

Takk for fornuftig svar med mange flotte tanker i 18:14 :) Du høres hvertfall ut som en dame med god forståelse og som en varm person,det er jo en stor egenskap :)

Skrevet

enkelt og greit 18:16 :)

takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...