Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Kommer de til å gå ut etter at jeg har ammet en stund?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Det går bra:-) Jeg hadde det også før førstemann kom, etter amminga så ble de ikke det:-)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Jeg hadde også "innovervorter", men mener å huske at de poppet ut i løpet av mitt første svangerskap... Har ikke "trukket seg tilbake" etterpå heller..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Takk for svar:) Da håper jeg mine oxo popper ut=) Hi
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Så rart:) Er ikke det litt kjipt ift sex også?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Det er ikke vanlig at innovervendte brystvorter blir utovervendte..., så dere har vært heldige ! MEN de med innovervendte kan helt fint amme for det. De kan f.x. bruke de små "plastkoppene" andre bruker ved såre vorter. Ikke bekymr deg, ha troen på at dette går bra )
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Mine var vel ikke akkurat innovervendt. Var mer flate liksom. Etter å ha ammet noen barn har de bare vært struttende og flotte;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå