Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har da vært så smart at jeg takket ja til et tilbud på en leksikonserie for barn. Nå angrer jeg, og ser at det er en utgift jeg ikke trenger akkurat nå... Synd, men sant.

Det følger med et skjema for angrefrist - men jeg har aldri brukt et slik før...

Skal jeg sende inn dette til bokklubben FØR jeg sender den ene boken jeg fikk ved kontraktinngåelse (dørsalg), eller samtidig med pakken eller hva?

Blir helt stressa av dette jeg!

Håper noen kan svare meg.

Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.Jeg har pleid å sende det inn samtidig som boka. Det var da jeg var medlemm a en bokklubb. Har lært nå og meldt meg ut..

Er det en kjent bokklubb, hadde jeg gjort det,men hvis det er et ukjent et, hadde jeg tatt kopier av angreskjema før jeg sendte det inn.

Skrevet

Jeg ville ringt til bokklubben og spurt hvordan du skal gå fram, om de vil ha bok og skjema samtidig, eller hva som er praksis hos dem. Er det en kjennt bokklubb, så pleier de og være samarbeidsvillige, for de vil jo gjerne ha deg som kunde igjen senere...

Skrevet

Les på skjemaet du har for angrefrist. Vanligvis tror jeg nemlig det "bare" er 14 dager etter inngått kontrakt du kan sende dette inn.

Så jeg ville sendt det inn så fort som mulig. Evnt. ring de og hør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...