SagflisiHåret Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Hadde vært morsomt å vite...om noen har kjent igjen naboer, venninner, folk i barselgruppe eller annet ut fra det de skriver. Noen forteller jo historier og opplevelser der jeg tenker at man kan kjenne de igjen hvis man kjenner de i virkeligheten.
Mammaen til Isak Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Ja det har jeg. En tidligere kollega, sånn a 6 år tilbake i tid er her inne. Og noen andre bekjente, av typen kona til mannens kamerat å sånn.
TøffiTrynet☠ Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Joda.. Både en sambygding og en venninne.. Denne venninnen skrev et innlegg inne på "Bli Gravid" om en kafétur med meg. Hun klarte nemlig ikke å glede seg over min graviditet fordi hun slet med å bli gravid selv.. Svarte henne på en måte sånn at hun skulle skjønne det var meg.. Men enten gjorde hun ikke det, eller så ble hun flau. For hun har aldri nevnt det.. Vi har uansett ikke så mye kontakt lenger.
Gjest yrild Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Nei, men en venninne av meg fant meg :-) Litt like facebok og skravleinnlegg.
erteposen + 4 Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Ja, jeg har kjent igjen flere. I "gamle" dager var nok en mer åpen om identiteten sin her siden bim-treff var den store greia. Jeg har møtt folk som kjenner meg igjen.
Gjest Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 En gang, for lenge siden. Nicket var ikke akkurat så anonymiserende og så kom hun med mange opplysninger i et innlegg.
Villa Perlesukker Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har kjent igjen noen ja med mitt forrige nick Og jeg må ærlig innrømme at man for 4-5 år siden lettere fortalte hvem man var RL også føler jeg... har mange på min facebook fra min tid her... var faktisk dib jentene som fikk meg på facebook i sin tid
Fire småtroll Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 Da en av de beste kameratene til mannen min fikk barn var vi på en liten visitt på sykehuset. Fikk selvfølgelig målene på babyen og de fortalte i korte trekk om fødselen.. Et par dager senere kom en fødselshistorie her inne som var nøyaktig lik, med akkurat like stor baby. Fikk en meget sterk mistanke om at dette var samboeren til mannens kamerat så jeg leste et par andre innlegg av samme damen og da var det ikke vanskelig å "avsløre" Hun gjorde egentlig ingenting for å være anonym heller da, hun la ut bilder av både barnet og samboeren sin etterhvert. Jeg fortalte samboeren hennes at jeg også var her inne og hadde sett henne her så jeg regner med han fortalte henne det, men vi har aldri snakket om det (har ikke mye kontakt annet enn gjennom mennene våre).
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 Ja, det er hvertfall en her jeg vet er pasient på jobb. Utover det kjenner jeg ei, og snakker med et par andre på facebook og msn.
Let's hear it for the boys! Skrevet 5. mai 2010 #11 Skrevet 5. mai 2010 Ja, lillesøsteren til en jeg var sammen med i 8. klasse. Hehe
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. mai 2010 #13 Skrevet 5. mai 2010 Ja det har jeg.. Og det var ikke i positiv retning..
Gjest Skrevet 5. mai 2010 #14 Skrevet 5. mai 2010 Har kjent igjen to stk, gamle klassekamerater.. Nickene avslørte hvem de var, så tror ikke akkurat at de prøvde å være så veldig anonyme
Ella & gull med smilehull Skrevet 5. mai 2010 #15 Skrevet 5. mai 2010 Jeg tror også jeg har barn i samme barnehage som ei her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå