Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Samt at han har en veslevoksen liten kjæreste som sitter i spissen og dikterer, og sier hva han skal gjøre og ikke. Kjæresten hans tåler ikke trynet på meg virker det som, og hun vil så absolutt ikke ha noen ting med meg å gjøre! (Sagt av henne selv) Nå har jeg hele tiden vært meget i møte kommende med bf og prøvd å gjørt alt så enkelt som mulig i forhold til samvær. Men NEI - Absolutt ingenting er bra nok for de to der! Jeg blir så ufattelig lei. Det virker som de prøver og "straffe meg" for at jeg er mamman til jenta vår, og både bf og dama hans er bitter og vil helst gjøre det mest mulig vanskelig for min del. Hvordan skal man håndtere slike?
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Ta en tur til familievernkontoret og be han ta med kjæresten sin. Der blir dere enige og skriver ned hva dere er enige om.. Skriv ned hvilket samvær bf skal ha og husk og skriv ned alle ferier ol. Går ut i fra at far betaler bidrag hvis ikke så tar du det gjennom nav, private avtaler blir dte bare tull med hvis en ikke er gode venner og enige om det meste. Evt skriv ned og bli enige om ting som bf skal bli med og betale på utenom bidraget som feks; dyrt fritidtsutstyr, tannregulering, data ol. Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Jeg skjønner godt at du blir frustreret! Det er vanskelig fra før om ikke den nye dama til far skal legge seg oppi alt!! Enig med hun over her, få en time på familivernkontoret alle 3. Det er viktig at fars nye kjæreste blir med siden hun tydeligvis har så mange meninger om hvordan ting skal være!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 DU ville nok heller ikke tatt til takke om det var DEG som ble tilbudt dét bf blir tilbudt av deg. Jeg tror IKKE de prøver å "straffe" deg for at du er mamman til jenta hans. Men han synes helt sikkert det er bittert at det i Norge i dag, regnes som noe mer å være mamman enn å bare være pappan.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Hva vet du om hva som er tilbudt? Har selv en barnefar som er vant med å få alt på sølvfat, men likevel er det alltid noe å pirke på.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 vanskelig å svare når man ikke vet situasjonen. Hva som er tilbudt osv. Håper det ordner seg.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Hvilken avtale har dere mellom dere i dag da? ikke så lett og svare når vi ikke aner hvilken avtale der har og hva du har "tilbudt" han!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå