Gå til innhold

baby 6,5mnd, IKKE intr i puppen mer!!!!!!!!!!!!!!fler???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan får dere deres nysgjerrige babyer til å ta puppen nå da de begynner bli så store??hadde et håp om å amme til han er rundt året men....han drikker da jeg pumper og gir flaske, men puppen er ikke intr. mer!!kan vel ikke bare pumpe heller, da forsvinner jo melka etterhvert....flere som har det sånn??bedre å gå over til mme kanskje??nei huff, jeg VIL amme!!!!!!!!!!!!!!det er vel sunnest og best!men......ikke lett detta...vi prøver å prøver hveeer dag, men mindre og mindre vil han ha...men om natta, ja da vil han ha to ganger...!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sliter med det samme og har gjort det siden hun var 5mnd gammel. Hun er nå akkurat rundet 6mnd.

Virker som at hun rett og slett ikke gidder å amme på dagtid :-( Tilbyr før hvert måltid men det er så mye annet spennende å se på så hun har ikke tid...

Så jeg tviholder litt på "nattammingen" i 4-5 tiden på natten, da spiser hun iallefall litt. Heldigvis så sovner hun fint igjen etterpå :-) Når hun våkner igjen i 8 tiden så er pupp absolutt ikke interresant igjen :-(

Hun er heller ikke så interresert i flaske så nytter ikke å pumpe her heller.

Opplevde det samme med storesøster, hun var vel rundt 7 mnd tenker jeg når hun ikke hadde tid til å amme på dagtid. Vi ammet da morgen og kveld en periode. Så ble det slutt på kveldsammingen også, da var det bare om morgenen frem til hun var 9 mnd gammel.

Litt trist å slutte å amme når man vil fortsette selv, men så lenge hun iallefall har et lite måltid på natta så er jeg igrunn fornøyd med det også. Det er ikke mange dråpene som skal til for at de skal få antistoffene som er i melken, så litt er bedre enn ingenting iallefall :-)

Skrevet

så hvis man bare ammer på natten så mister man ikke melken? han vil ha pupp kl.00.00 og en gang i 5 tiden...da han våkner i 8-9 tida vil han ikke ha i det heeele tatt!!raringer :))

Skrevet

samme her, skjedde helt plutselig. så jeg nattammet bare en periode men like plutselig nektet hun å ta pupp på natten også så jeg måtte stå opp og lage flaske. stress!! men heldigvis har hun sluttet å spise på nettene nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...