Gå til innhold

Hurra! Endelig andre trimester!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg endelig her! 12+0 idag, og nå begynner jeg faktisk å tro såvidt på at kommer et lite menneske her i november.

Igår var jeg på privat ultralyd for å stille nysgjerrigheten, så nå sitter jeg og ser på bildene så ofte jeg kan. Rart at den lille bønna der er inni meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen inn hit! :-)

Flyttet selv inn for et par dager siden, og er helt enig i "rar-følelsen" når man ser ultralydbildet og tenker at den faktisk er inni der. Hvis jeg syns det er rart nå, så lurer jeg på hva jeg syns når jeg faktisk kjenner den røre seg rundt inni der etterhvert???

:-)

Skrevet

Jeg skal også bestille meg ultralyd en av dagene. Er 12 + 1 og har vært hos jordmor i dag, mest for å høre om hun kunne lytte etter hjertet. Hun ville egentlig ikke, siden det var liten sjans til å finne det så tidlig. Vi hadde en lang fin prat og like før vi skulle gå, sa hun at hun kunne jo prøve å lytte..hvis vi lovte å ikke bli skuffet hvis vi ikke hørte noe. Og jammen hørte vi ikke hjertet gitt..det var så herlig og dte gikk opp for både meg og kjæresten at her var det en liten krabat som levde. Lykke til dere andre i 2. tri:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...