Gå til innhold

Aner ikke hva jeg skal gjøre ang. jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd mange forskjellige jobber, men klarer ikke å bli værende lenge (ca 3-4 mnd) Det ender med en sykemelding, for da klarer ikke jeg mer. Det er ikke slik at jeg ikke vil jobbe. Bare at kreftene mine tar slutt, og selvtilitten min ramler helt ned på bunnen. Jeg kommer meg opp igjen etter ikke altfor lang tid og prøver på nytt i en ny jobb. Men det samme skjer.

Er det noen andre som har det slik?

Jeg skjønner ikke hva som er galt med meg?

Jeg er perfeksjonistisk og må gjøre alt riktig hele tiden. Jeg vet ikke hvordan jeg kan klare å legge av meg det.

Hadde vært fint å hørt fra andre. Jeg vet bare om meg som er slik. Det er kjedelig. Skulle ønske jeg hadde en jobb, jeg trivdes i og kunne oppleve å ha lyst til å gå på jobb. Jeg gruer meg på forhånd. Gruer meg for at jeg ikke skal klare å gjøre alt riktig.

Tror rett og slett at jeg har jobb angst. Er det noen andre som har hørt om det før?

Skrevet

Jeg har samme problemet. Det ser ikke veldig bra ut på min cv at jeg holder ut hvert sted maks i ett år. Det føles som et år på høygir, så detter jeg totalt sammen og må hente meg inn igjen. Så et år på høygir og det samme skjer igjen. Ofte har jeg funnet noe utenforstående å skylle på, som dårlig trivsel på jobb, hjemmesituasjon som tilsier at jeg burde være hjemme etc. Men etterhvert har jeg innsett at dette bare er for å lure meg selv og andre. Egentlig klarer jeg bare ikke å jobbe noen lenger tid. Jeg bruker så mye krefter på jobben.

Skrevet

Uff. Lurer på hva hvorfor det blir slik. Er det for høyt tempo i dagens arbeidsmarked?

Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg har også fundert endel over det. Er jeg for nøye med at alt jeg gjør skal være helt rett og blir sliten av det? Er det pga noe annet "rart" med meg? Er det fordi vi har et ekstra krevende barn? Er det fordi jeg blir så sliten av sosialt samvær?

Nei, jeg vet ikke. For meg selv mistenker jeg iblant at jeg har noe bokstavskombinasjon siden dette er så vanskelig for meg. Det kan da ikke være normalt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...