Gå til innhold

PÅSTAND: Par som alltid krangler burde ikke vært sammen i utgangspunktet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såklart ikke! Hvis man mener ALLTID altså. Hvem orker å ha et forhold som kun er krangling?

Skrevet

Ukentlig må vel også kunne sees på som i overkant

Skrevet

Kommer vel an på paret og personlighetstypene? Blir jo utrolig søkt å si noe generelt om dette..?

Skrevet

Spørs jo litt hva man mener med alltid da..

Mine foreldre har kranglet mye og ofte i alle år, og de har vært gift i 25 år. Om de burde vært sammen i utgangspunktet er vansklig å vurdere, men jeg syns det er vansklig å forestille seg at de ikke hører sammen heller. De har en særegenhet som passer godt sammen, til og med når de krangler tenker jeg at det er godt de har hverandre å "plage" ^^,

Men jeg tror at hos de aller fleste par som har vært sammen i lang tid, har perioder de krangler mye og ofte. Det er jo ofte det som kalles og jobbe seg igjennom vansklige tider i forholdet.

Og så har man jo forskjellig typer måte å krangle på også. Jeg syns nesten man bør se på hvordan par krangler og løser problemer sammen uten at barna lider av det, før man kan vurdere om de burde vært sammen eller ikke.

Skrevet

På samme måte som det er utrolig søkt å komme med de motsatte påstandene... ?

Skrevet

De må gjerne være sammen og gjøre livet surt for hverandre, men de burde absolutt ikke få barn.

Skrevet

Vel de fikk da to da^^

Og for å være helt ærlig ville jeg ikke valgt noen andre foreldre, de har kranglet en del men de var også utrolig flinke til å forklare oss hva som skjedde. Noe jeg føler at jeg faktisk har lært mye av.

Verden var ikke rosenrødt, men de lærte oss at livet er tøft og det har mange utfordringer på godt og vondt. Men de lærte oss kanskje en enda viktigere ting, å det var å ikke gi opp bare fordi man møter motgang og konflikter.

Skrevet

Jeps :-) Søkt å mene noe om hvem som bør være sammen og ikke. Eller ha barn og ikke, for den saken skyld. Med mindre det er snakk om grov omsorggsvikt, selvfølgelig!

Skrevet

Gratulere Berta_78, du var den eneste som nærmet deg hensikten min med dette innlegget!

Det er veldig søkt å komme med påstander på grunnlag av krangel mellom to personer i et forhold eller ekteskap, enten det er for mye krangel eller ingen krangel, og poenget mitt var å latterliggjøre de som kommer med de motsatte påstandene som er vel så latterlige som denne.

HI

Skrevet

Spørs hva man mener med alltid ;)

JOda, vi krangler, i perioder har vi t.o.m kranglet mye og ofte også, men alltid ordnet seg. Spørs hvordan man krangler også, at man holder seg innenfor visse grenser.

Men vi blir like fort venner igjen også, og ingen er langsinte. Forholdet vårt har like mye livets rett det som de forholdene der folk påstår at de aldri krangler. Vel, vi er lidenskapelige, veldig engasjerte og sta begge to her. Så når vi ikke blir helt enige om en ting så kjemper vi litt for det vi selv mener er rett før vi kommer til en enighet til slutt. Vi har alle i familien temperament, viser følelser og er lettrørte. Men vi er også varme og sier hver dag og mange ganger om dagen at vi er glade i hverandre og elsker hverandre, også til barna. Kjefter på barna hvis de har gjort noe galt hender det vi også gjør, men barna får mer positive tilbakemeldinger i det daglige enn kjeft, og de får aldri kjeft uten god grunn.

Skrevet

Mener du å si at folk bare dikter opp at de ikke krangler ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...