Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Irriterende at fedre skal ha like mye å si når det gjelder alt fra barneoppdragelse, religion osv, de har faktisk ikke gjort annet enn å jokke og sprute en gang ?????? Andre som er enige med meg? At det automatisk skulle vært moren som fikk f.eks 70 % av omsorgen (så sant hun er skikket) for er jo slik det er i praksis uansett....
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 Gjetter at dette var et svar på mitt innlegg.. Gjeeesp.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Haha, kom deg tilbake til steinalderen:) Om du har passert 13 da...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 La meg gjette... Du er skilt og bitter? Håper ikke du lærer opp barna dine til å mene at far er så lite verdt
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Tja. Faren til min datter bare jokket og sprutet, og har henne ikke mer enn han aboslutt MÅ. Så han har ikke så altfor mye stemmerett her i gården. Så jeg har fått bestemme og styre alt som har med henne i gjøre, i alle hennes 6 leveår. Nå får jeg barn nr to med far nr to, og far til denne ungen er mye mer engasjert og krever sin stemmerett. Det blir nok sikkert tøft for meg. Som er vant til å ha det motsatt. Men han finner nok fort ut hvem som bestemmer ja! ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 Kjære vene, ingen som kan mene dette her. Forumtroll!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Mannen min tok bare på barnet fra det ble født. Bortsett fra ammingen, så gjorde han like mye som meg.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 Men lille vennen, da. Nå er det vel på tide du går av pc'en før mamma kommer hjem fra jobb!
Gjest Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 Hvis pappaen er av sorten som ikke har gjort noe annet enn å jokke og sprute er jeg tilbøyelig til å være enig med deg, HI. Ellers sånn for oss som har gjennomsnittelige mannfolk kan trygt dele på omsorgs- og oppdragelsesoppgavene i heimen
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #11 Skrevet 5. mai 2010 Helt enig ass, hvem trenger en pappa når de har en gal mor!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #12 Skrevet 5. mai 2010 Høres ut som du har en dårlig erfaring. I de fleste familier er far like viktig som mor. Man får ikke barna mest etter en skilsmisse fordi man "fortjener" det. I det øyeblikket barna er født, er de egne individer, og ingen "eier" dem (til tross for at kjent nick her mener det er tilfelle...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå