Villa Perlesukker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Hva skal du lage til middag i dag? Kom med tips jeg klarer ikke bestemme meg og håper på inspirasjon.
kanutteogkruttet Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 vi skal være usunne idag Hamburgere med chips og salat :-p Vesla fikk bestille hva hun ville ha idag, siden matlysten ikke har vært på topp i det siste.
serin@ Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Kylling kjøttdeig og mais, tomater, paprika og creme frech i grove tortillas. Nam nam!
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Fiskeboller i hvitsaus, poteter og gulrøtter
Mammaen til Isak Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Har rett og slett ingen aning...vi er jo som nevnt "barnløse" nå, og i går var vi ute å spiste pizza hehe........
Snuppa! Skrevet 5. mai 2010 #6 Skrevet 5. mai 2010 grøt:) Mannen er borte og jenta elsker grøt, så da blir det lettvint med torogrøt til oss.
☆Monkey Business☆ Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Hadde tenkt pasta med tomatsaus, men så inviterte svigermor oss på middag uten å si hva vi får servert..... hun bruker å lage kjempegode kjøttkaker, så jeg håper vi får det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå