venter en prinsesse i august<3 Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 Lurer på om det er noen som har prøvd, og evt har troa på ringtesten... Hvor du holder ringen i et hårstrå over handleddet, så pendler eller snurrer den alt etter om det er gutt eller jente....(pendle=jente snurre=gutt) Hos meg viser den jente, gutt, jente, jente.... jeg har en jente som er eldst og en gutt, etter det hadde jeg en MA.... Hadde vært litt spennende å hørt om det er flere som har prøvd og hva resultatet var;) Har hørt om mangen hvor det stemmer....
power puff Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 på meg sier den gutt, jente jeg har en gutt fra før av og er gravid med nummer 2 nå. blir spennende og se om det stemmer på nr 2 også
ch-lotte Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Jeg tok denne testen for mange år siden og holdt på å le meg i hjel fordi den viste så mange barn, ga meg da den var kommet til 6 barn.. Nå ca 10 år senere, har jeg 3 barn (1 gutt og 2 jenter) og venter nå en gutt... jeg har også spontanabortert 6 ganger - så kanskje det stemte likevel ????
mamiladi Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 På meg er det omvendt, pendle-gutt, snurre-jente. Jeg holder ringen over magen der babyen er. I hånden min snurrer ringen, under mitt første svangerskap pendlet ringen over magen, blokkerte jeg med hånden snurret den igjen. Det ble en gutt. Forøvrig pendler ringen når jeg holder ringen over sønnen min i dag, og den pendler også over mannen min. Over min gravide mage i dag snurrer ringen, så jeg er spent på om det blir jente :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå