Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #1 Skrevet 5. mai 2010 http://www.facebook.com/?ref=home#!/group.php?gid=102022489842875 si fra hvis du har meldt deg inn da!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #2 Skrevet 5. mai 2010 meldte meg inn selv om jeg tror det er liten sjanse for at det vil bli realisert da
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 hehe,jeg vet! verdt et forsøk da.. la ikke merke til denne gruppen før idag selv HI
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Tipper barna hadde blitt bra skuffa av gammel barne-tv selvom vi selv likte det. Vi hadde jo ikke annet å velge på Synes barne-tv idag er fint jeg!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Herregud.... BARNEtv... Det er for BARN! Kjenner ingen barn som liker gammel barnetv. Nei har ikke meldt meg inn og kommer aldri til å gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #7 Skrevet 5. mai 2010 Oi, leste "vi som vil ha gamle barneVERNET fremfor den nye" Stusset litt og ville egentlig ha en forklaring på hvilke reformer som hadde blitt gjennomført siden de var så dårlige! Barne-tv ja, nei det rekker vi faktisk ikke å se på mer en to ganger i uka så da er det samme søren hva det er..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #8 Skrevet 5. mai 2010 ja, for alt var jo som kjent så mye bedre før.............
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #9 Skrevet 5. mai 2010 Hvem er det som skal ha glede av barnetv da? dere eller barna. Syns det er tullete. Barna mine har fått sett klipp av barnetv fra min tid og de har sukka og stønna. Tidene endrer seg. ikke alle i den nye generasjonen liker det vi gjorde (slik var det jo med oss og våre foreldre og....)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 HVORFOR? Dagens barnetv er jo tilpasset livsverdenen til dagens barn, og de vil jo ikke få det samme ut av 30 år gammelt barnetv. Skjønner ikke folk som har så vanskelig for å henge med i utviklingen!
Guri malla Skrevet 5. mai 2010 #11 Skrevet 5. mai 2010 nåh...mimre...Theodor, Sjonkel Rolf, Titten Tei også den skumle, Pompel og Pilt oh fryd...var tider det hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå