Gå til innhold

4mnd gammel gutt, spiser opp meg!! Andre som har tatt nattavvenning så tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han spiser heeeele natten, blir gal jeg!

Han er IKKE tynn for å si det sånn, så han får mer enn nok mat. Jeg vil gjerne prøve å kutte ut mat mellom 11 og 06, har andre gjort det så tidlig?

Tenker å begynne å introdusere grøt også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bolla mi veide 7 kg når hun var 4 mnder og spiste meg opp også. I samråd med helsestasjonen ga jeg henne grøt før jeg la henne. Og vips! Der sov hun til 06 om morgenen :0))))

Skrevet

Da har han fått grøt i tillegg, bare et par skjeer da, men skal bli spennende å se etter en ukes tid om det er bedring!! Takk:)

Gjest Kira06
Skrevet

Tror nok dessverre det er litt tidlig å nattavvenne ved 4 mnd. Endel barn sover jo mange timer i strekk når de er i den alderen, men de fleste trenger nok mat en eller to ganger på natten.

Men det går jo an å lage en rutine på natten også, han trenger ikke få mat hver gang han våkner. Hvis det er mulig så kan du f.eks gi han mat rett før du legger deg, en gang på natten og en gang veldig tidlig før dere står opp. Hvis han våkner mellom dette, så kan kanskje far hjelpe til med å bysse han i søvn. Vi damer har jo en tendens til å slenge ut puppen i hytt og pine bare for å få litt fred:)

Sikkert også greit å starte med intro av grøt hvis du føler at det kan hjelpe på nattesøvnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...